Back to top

Vegán étrend? Jön az új KitKat!

A Nestlé bejelentette legújabb termékét, mely nem más, mint a teljesen növényi alapú KitKat, melynek megalkotása során elsődleges szempont volt a már jól megszokott tökéletes ízvilág megtartása, aminek köszönhetően mindenki számára örömet okoz a fogyasztása.

A vegán KitKat, melynek a Nestlé egyszerűen csak a „KitKat V” fantázianevet adta már ebben az évben elérhető lesz számos országban. Azonban a vállalat közleményében kifejtette, hogy amíg tesztelik a terméket csak az előre kiválasztott kiskereskedőkön keresztül lesz elérhető, mielőtt szélesebb körben forgalomba kerülne.

A Nestlé hozzátette, hogy a csokoládéjuk vegán alternatívája is ugyanazt a tökéletes egyensúlyt biztosítja a ropogós ostya és a bársonyos csokoládé között, amelyet eddig is ismertek és szerettek az emberek.

A vállalat ugyan nem árulta el az összetevők pontos listáját, de megerősítette, hogy a KitKat V kizárólag 100%-ban fenntartható kakaóból készül.

 

 

Louise Barrett, a Nestlé York-i cukrászati terméktechnikai központ vezetője közölte: „Az íz kulcsfontosságú tényező volt az új növényi alapú csokoládénk megalkotása során.”

„Elsősorban az összetevők terén szerzett szaktudásunkat alkalmaztuk, majd teszteléssel és tanulással közelítettük meg az új termékünk fejlesztését annak érdekében, hogy egy ízletes vegán alternatívát hozzunk létre, melyhez az eredeti KitKat csokoládénkat használtuk.”

Alexander von Maillot, a Nestlé cukrászdájának vezetője hozzátette, hogy

a KitKat minden ember számára megfelelő választás annak érdekében, hogy több növényi alapú ételt vezessenek be az étrendjükbe.

„Az egyik leggyakoribb kérés, amelyet a közösségi médiában láttunk a vegán KitKat, ezért örülünk, hogy ezt a kívánságot megvalósíthatjuk” – közölte.

„Alig várom, hogy az emberek kipróbálhassák ezt a csodálatos ízű, új csokoládét. Ez a KitKat egy olyan termék, amely mindenki számára tökéletes választás, hogy több növényi alapú ételt fogyasszon!”

Von Maillot hozzátette, hogy a vegán KitKat válasz az utóbbi években egyre szélesebb körben növekvő veganizmusra. „Egy ételforradalom van folyamatban jelenleg, amely megváltoztatja az emberek étkezési szokásait.

Élen akarunk járni a növényi eredetű ételek és italok felfedezésének pártfogolásában.

Mi lehetne ehhez jobb módszer, mint az egyik leghíresebb és legkedveltebb csokoládé márka vegán változatának megalkotása?” – közölte.

Forrás: 
independent.co.uk

Népszerű agrárszaklapok

Ezeket olvasta már?

Húsz-huszonötszázalékos drágulás jöhet a hús árában

Hosszú válságot is okozhat a takarmányárak nagyságrendileg 30 százalékos emelkedése, amit a termelők a termékeik árában is szeretnének érvényesíteni.

A magyar pékeknek is jó, ha a baguette a világörökség része lesz

A francia kulturális minisztérium benyújtotta pályázatát az Egyesült Nemzetek Nevelésügyi, Tudományos és Kulturális Szervezetének (UNESCO), hogy a baguette-t, a ropogós héjú hosszúkás francia fehérkenyeret vegyék föl a világörökségi listára. A Magyar Pékszövetség támogatja a francia kezdeményezést, mivel már maga a a tény is ráirányítja a világ figyelmét a bagetten keresztül a pékekre.

FAO-magyar együttműködés a fenntartható élelmezésért

A világ élelmezési rendszereinek fenntarthatóvá alakítása nemcsak a FAO számára fontos, hanem összhangban áll a magyar nemzeti érdekekkel is. Erről Bencsik Dávid, az Agrárminisztérium nemzetközi kapcsolatokért felelős helyettes államtitkára videokonferencia keretében egyeztetett az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének főigazgató-helyettesével, Vlagyimir Rahmanyinnal.

Prezentáció, videós tananyag és élő, online óra a Nébih Oktatási Programjának újdonságai között

Élő, online tanóra „szolgáltatással” és több új, óvodás és általános iskolás korosztályoknak szóló anyaggal is bővült a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) Oktatási Programja. Az ingyenesen letölthető edukációs tartalmakkal a hivatal mindenkori célja a pedagógusok munkájának segítése és a tanórák színesítése.

Bővíti saját márkás árukínálatát a Spar az idén

Szinte az összes saját márkás árucsoport kínálatát növeli idén a Spar, a tervek szerint csak az élelmiszerek területén több mint háromszáz új cikkel bővíti saját márkás termékeit az áruházlánc.

10 éves mélyponton a marhahúsfogyasztás

Oroszországban tavaly 1,94 millió tonnára esett vissza a marhahúsfogyasztás, mely 3,4 %-os visszaesést jelent az előző évhez képest. A nagymértékű csökkenés legfőbb okát a HoReCa szektor bezárása és a fogyasztók alacsonyabb jövedelme jelenti.

Több millió embernek keserű a csokoládé

A csokoládé iránti globális kereslet növekszik, de a látszólag kedvező helyzet ellenére néhány kakaóbab termelő országban, elsősorban Ghánában és Elefántcsontparton a gazdálkodók mély szegénységben élnek és teljesen elfogadott a gyermekmunka is.

Ketchup-hiány van Amerikában, a COVID a felelős

Az Egyesült Államokban a COVID-19 járvány csökkentette az ikonikus paradicsomszószok számát az asztalokon. Az egészségügyi korlátozásokkal kapcsolatos változások és a járványügyi hatóságok ajánlásai okolhatók a történtekért.

Szörnyek finom csatája

Vegyünk egy óriáskáposztát, adjunk hozzá tizenegy szakácsot és főzzünk világrekordot! – erre a receptre készül fesztiválshow a Harrogate Őszi Virágkiállítására szeptember 13-án Yorkshire-ban.

A fogyasztók több mint 40%-a kerüli az állati eredetű élelmiszereket

Az Euromonitor új felmérésének adatai azt mutatják, hogy a szigorú vegán és vegetáriánus étrendet követő fogyasztók aránya továbbra is csekély, viszont globális szinten a fogyasztók 40%-a bizonyos mértékben kerüli az állati eredetű ételeket fogyasztását, például húsféléket vagy tejtermékeket hagynak ki az étrendjükből.