Back to top

Az NBA "kezdőcsapatában" a Hennessy konyak

A Hennessy lesz az első globális szeszesital-partnere a Nemzetközi Kosárlabda Szövetségnek (NBA) - jelentette be a LVMH.

Az LVMH (francia multinacionális vállalat, mely olyan luxustermékeket forgalmaz, mint a Moët pezsgő, a Hennessy konyak és a Louis Vuitton árucikkei) és az NBA, a Nemzetközi Kosárlabda Szövetség eredetileg már 2020 februárjában együttműködést kötött az Egyesült Államokban, de most globális szintre emelik partnerségüket.

A terv szerint a „Hennessy X NBA: Lines” kampány Afrikába, Dél-Amerikába, Ázsia-csendes-óceáni térségébe és Európába is eljut,

mellyel az együttműködés mögötti innovációkat és ambíciókat ünneplik a rajongók szerte a világon.

Limitált kiadású konyak

A szeszes ital óriás bejelentette, hogy limitált kiadású üveggel is hozzájárul az együttműködéshez, melyet külön erre az alkalomra terveztek. Ezek az exkluzív csomagolású italok már kaphatók az Egyesült Államokban, világszerte pedig 2021 második negyedévére tervezik a forgalmazását.

Dan Rossomondo, az NBA média- és üzletfejlesztési alelnöke szerint a partnerség

izgalmas mérföldkövet jelent a liga számára, mivel a Hennessy lesz az első globális szeszesital-partnere az NBA-nak.

Julie Nollet, a Hennessy nemzetközi marketing és kommunikációs igazgatója közölte: „Ez az együttműködés lehetőséget ad számunkra, hogy egy olyan játékot és egyben kultúrát is támogassunk, amely összehozza az embereket annak ellenére, hogy a rajongók világszerte szembesülnek a koronavírus okozta kihívásokkal.”

Hennessy x NBA: Lines

Az együttműködés megkötését online közvetítik, a híres konyak márka és az NBA csapat közös eseményeként, mely elérhető lesz a Hennessy weboldalán és az Instagram fiókján keresztül egyaránt.

Forrás: 
esmmagazin.com/nba.com

Népszerű agrárszaklapok

Ezeket olvasta már?

Ez a mogyoróallergiánál is komolyabb gond lehet

Amerikai orvosszakértők szerint még a diófélék okozta allergiánál is komolyabb problémát okozhat egy egyre szélesebb körben jelentkező allergiás megbetegedés. A statisztikai adatok arra utalnak, hogy az öt év alatti gyerek között kétségbeejtően magas a tehéntej-allergiások száma - egyelőre csak az ad reményt, hogy a többségük "kinövi".

Felszaladt néhány plusz kiló a karantén alatt? - Táplálkozási tippek az egész családnak

A karantén, a bezártság, az iskola nélküli napok nagyban megváltoztatták a családok mindennapjait: mozgásszegényebb életmód, felboruló étkezési szokások. A napi feladatok mellett sokkal nehezebb odafigyelni a helyes táplálkozásra.

Takarmány-ár robbanás – ki fizeti a révészt?

Húsbavágó témát vett terítékre a Portfólió - idei harmadik - Agrár Klub konferenciája. Szakemberek segítségével járták körbe, milyen hatással lesz rövid és hosszú távon az árrobbanás a hazai takarmánypiacra és állattenyésztésre?

Jelentősen megugrott Kínában a sertéshústermelés

Kína első negyedéves sertéshústermelése az egy évvel korábbihoz képest 31,9%-kal 13,69 millió tonnára emelkedett - derült ki a múlt héten közzétett adatokból, ami két éve a legmagasabb negyedéves mennyiség.

33 milliárd forint támogatás érkezett a szarvasmarha- és juhtartókhoz

Lényegében befejeződött a tejelő tehenek, az anyajuhok és a hízott húsmarha bikák után a tavalyi évben benyújtott termeléshez kötött támogatások kifizetése. Ennek eredményeképpen 33 milliárd forint segíti a gazdálkodókat - tájékoztatott az Agrárminisztérium mezőgazdaságért és vidékfejlesztésért felelős államtitkára.

Hazai virágkertészet: Egyre nagyobb szükség lesz rá

Változások a technológiákban 2021 címmel szemináriumot szervezett a Flora Hungaria Nagybani Piac. A járványhelyzetre való tekintettel az előadásokat kizárólag online közvetítés formájában lehetett követni. Az előadók számára is szokatlan, fizikai közönség nélkül megrendezett esemény sok szakmai újdonságot tartogatott az érdeklődőknek.

Kihirdették az első Interwine díj eredményeit

Az elmúlt év rávilágított arra, hogy mennyire fontos az online jelentét. Egy jól működő honlap, lehetőleg webshoppal, ma már elengedhetetlen a vállalkozások számára – így van ez a borászatokkal is. A Hungarianwines.eu éppen ezért megszervezte az első Interwine díjat, a magyar borászatok és borkereskedések honlapjainak versenyét.

Nem kell a műanyag - tészta és rizs újratöltő állomást tesztel az Aldi

Az áruházlánc új rendszert tesztel a műanyag hulladék csökkentésére azzal, hogy csomagolásmentes tészta- és rizstermékek értékesítésébe kezd, mely a kimért zöldség és gyümölcs árusítás folyamatához hasonlóan működik.

Kevesebb sört adott el, de megtartotta munkavállalóit a Borsodi Sörgyár tavaly

Az előző, rendkívül sikeres évtől ugyan elmaradtak tavaly a Borsodi Sörgyár eredményei, de a társaság minden munkavállalóját meg tudta tartani a koronavírus-járvány okozta kihívások ellenére - közölte a cég az MTI érdeklődésére.

Dísznövény-kereskedelem: három ötlet a sikerhez

Miután a vásárló betér a kertészeti árudába vagy virágboltba, a kereskedők már az első percekben sok olyan hibát követnek el, amelyek igencsak veszélyeztetik az értékesítés sikerét, a vevők lojalitását.