0,00 HUF

Nincsenek termékek a kosárban.

2024. március 4.

A Lindt & Sprüngli célja 2021-ben a 6-8%-os értékesítési növekedés

A Lindt & Sprüngli, svájci csokoládégyártó cég 6-8%-os organikus értékesítés növekedést vár idén a megnövekedett keresletnek köszönhetően, miután tavaly a koronavírus-járvány következtében csökkent a nettó nyeresége.

Számtalan csokoládégyártó vállalat szembesült az elmúlt évben a kereslet csökkenésével. Ennek elsődleges oka az volt, hogy a fogyasztók jelentősen kevesebb csokoládét vásároltak és ajándékoztak a koronavírus-járvány idején tavaly.

Ez a csapás a Lindt gyárát is ugyanúgy sújtotta, mint más vállalatokat, emiatt saját üzleteinek ideiglenes bezárására kényszerült,

valamint a nettó profitja 37,5%-kal, azaz közel 290,5 millió euróra csökkent 2020-ban – közölte a Lindor csokoládé golyók és arany fóliába csomagolt húsvéti nyuszik gyártója.

Prémium szektor

A vállalat közleményében kifejtette, hogy meg volt győződve arról, hogy a csokoládék piaca, azon belül pedig a prémium szegmens – amely az elsődleges piaca –továbbra is növekedni fog a jövőben.

Ennek kapcsán közölték, hogy 6-8%-os értékesítés növekedést várnak ebben az évben, később pedig 2022-től évi 5-7%-os növekedésre számítanak.

Remek kilátások

„Összességében a legfőbb pozitív meglepetés a pénzforgalom és a visszavásárlás bejelentése volt” – közölte Kepler Cheuvreux, a Jon Cox elemzője, azt is hozzátette, hogy a kilátások kedvezőek, és többé-kevésbé összhangban vannak az elvárásokkal is.

 

Forrás: esmmagazin.com