A Pure Piraña-nak forgalmazását eredetileg tavaly jelentették be Mexikóban és Új-Zélandon. A vállalat ezzel a termékkel a fogyasztók modern generációját célozza meg, azokat akik egyre inkább tudatosan határozzák meg fogyasztási szokásaikat és életmódbeli döntéseiknek.
Ígéretes eredmények
Cecilia Bottai Mondino, a Heineken ízesített italainak globális vezetője így nyilatkozott a termékkel kapcsolatban: „Miután a Pure Piraña tavaly Új-Zélandon és Mexikóban ígéretes eredménnyel indult, örülünk, hogy bemutathatjuk a terméket Európában is.
Büszke vagyok arra, hogy ezt az ízélményt és a Pure Piraña életérzést Európa-szerte is megoszthatjuk a fogyasztókkal.”
Az újraalkotott alkohol
A Heineken a legújabb termékét „újragondolt alkoholként” jellemzi, a „Pure”, vagyis „Tiszta” szó a természetes szénsavasvízre és sok természetes aromára utal, mellyel létrehozták ezt a 4,5%-os alkoholtartalmú italkülönlegességet.
Pure Piraña, our global hard seltzer brand, is getting ready to expand into Europe. Pure Piraña is poised to dive into the European summer to meet consumer demand across the region. Read more here: https://t.co/FAmu5vu1FQ #PurePiraña #hardseltzer #innovation pic.twitter.com/AzxXKzfewg
— The HEINEKEN Company (@HEINEKENCorp) March 15, 2021
A gyümölcsös ízvilágú, de mégsem édes alkoholos ital háromféle ízben lesz elérhető a boltokban: citrom-lime, bogyós gyümölcs és grapefruit.