A traktor 100 LE-s Deutz TCD L4-es dízelmotorja Reverse Powershuttle terhelés alatt kapcsolható sebességváltón keresztül hajtja meg a hátsó futóművet, illetve egy nagy teljesítményű generátort, az ez utóbbi által termelt villamos áram hajtja meg a rugózott mellső kerekeket működtető villanymotorokat. A traktorra nagyobb kapacitású akkumulátorok is kerültek, amelyek eltárolják a generátor tartalékáramát, illetve, ha szükséges, besegítenek a mellső kerekek hajtásába is.
Az elektromos hajtási rendszert a PMS (Power Management System) vezérli és hangolja össze a generátor, az akkumulátorok és a mellső kerékhajtás villanymotorjainak a működését. Az új hibridhajtással a gyártó véleménye szerint 10 százalékos üzemanyag-megtakarítás érhető el. Legalább 15 százalékban javul a mellső kerekek kormányozhatósága és a traktor fordulékonysága.