Back to top

Magyar gazdálkodókat támogat a Kifli.hu

Folytatódik a Kifli.hu Frissen szedett projektje, melynek keretében magyar beszállítókat támogat a vállalat. A „frissen szedett” címkés gyümölcsök és zöldségek különlegessége, hogy akár a szedés napján házhoz is szállítják.

A Frissen szedett embléma mögött, hazai beszállítók 30 különböző szezonális zöldsége és gyümölcse található meg az első időszakban, amit a földekről maximum 48 órán belül a vásárlókhoz szállítanak. A frissen szedett project áprilistól október végéig tart, különböző szezonokban különböző zöldségek és gyümölcsök lesznek elérhetők ebben a kategóriában.

„Büszkék vagyunk arra, hogy a frissen szedett projekttel támogatjuk a hazai gazdaságot és a helyi vállalkozókat.

Csakis az érés után leszedett termékeket kínáljuk vásárlóinknak, így tartva a frissességet, minőséget,

amit minden kiflisnek nyújtani szeretnénk.” – mondta Klekner Peter a Kifli.hu ügyvezető igazgatója.

A Kifli.hu-nál kiemelten kezelik a fenntarthatóságot. Ennek része a Frissen szedett projekt is, mellyel helyi vállalkozókat támogatnak és a termékek kisebb távú mozgatása miatt, a környezetet is kevésbé terhelik. Ezen kívül számos más környezetkímélő megoldást kínál vásárlói számára a vállalat. Ilyen például a betétdíjas, később pedig ingyenesen újratölthető üvegcsomagolások használata, vagy az újrahasznosított papírzacskó is, amelynek visszagyűjtésére komoly hangsúlyt fektet a vállalat.

„A Kifli.hu-val való együttműködés már az elejétől fogva könnyű volt, mivel hasonlóak a céljaink, azaz, hogy a fogyasztók számára, magas minőségű friss zöldségeket és gyümölcsöket kínáljunk kedvező áron.

Ezen kívül mi is a legmodernebb mezőgazdasági megoldásokkal dolgozunk,

ahogy a Kifli.hu is innovatív szolgáltatásokat kínál vásárlói számára” – mondta el Bűdi Zsolt a Bács-Zöldért Zrt. vezérigazgatója.

Forrás: 
sajtóközlemény

Népszerű agrárszaklapok

Ezeket olvasta már?

Ahol hisznek a boldog állattartásban

Lassúság. Lelassulás. Lassítás. Mindenkinek mást jelentenek e szavak. Van, aki egyfajta figyelmeztetésnek, jelnek tekinti az élettől, hogy ideje visszavenni tempót, és a folytonos sietség, kapkodás, a munkák, a tárgyak, az élmények halmozása helyett megélni a mindennapok apró örömeit. Akár az állattartásban is.

Galgahévíz még kitart

Bármennyire is szeretnék feléleszteni a kistermelői piacokat, nem látni, hogy újra sikerülne visszaterelni a fogyasztókat. Pedig igazi nyerő helyzet lenne mind a vásárlók, mind a gazdák számára. Mészáros Vendel, sok galgahévízihez hasonlóan mezőgazdasági termelésből él. A víz, a munkaerő és a piac hármasában fogalmazta meg azokat a gondolatokat, amelyek ma a kistermelőket foglalkoztatják.

Enyhítették a Fejér megyei húshamisítókra kiszabott elsőfokú ítéletet

Másodfokon enyhítette a bíróság a Fejér megyei húshamisítókra kiszabott elsőfokú ítéletet - közölte a Székesfehérvári Törvényszék csütörtökön az MTI-vel.

Hollandiában van a legtöbb vegetáriánus Európában

Egyre népszerűbbek a húspótló készítmények világszerte, egy kutatás szerint a hollandok fogyasztják a legtöbb húspótlót Európában.

Lendületet adhat a kereskedelemnek a pünkösd

A hosszú hétvégék, ünnepek előtt általában megélénkül a forgalom az üzletekben, de az idei pünkösdi forgalmat főként az erősítheti, hogy április 7-e óta lépcsőzetesen enyhülnek a koronavírus-járvány miatti védelmi intézkedések - mondta az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) főtitkára az MTI-nek.

Hurrá! Végre jöhet a kukacropi!

A szárított sárga lisztkukac lett a nyerő, ez az első ehető rovar, amely élelmiszerként megszerezte a forgalomba hozatali engedélyt az EU-ban.

Kevesebb holland tulipán lesz jövőre

A holland tulipán népszerűsége évek óta töretlen, ráadásul a tulipánszezon ideje is hosszabb lett. Az idei fagykárok miatt azonban jövőre kevesebb tulipán fog virágozni Hollandiában.

Méregtelenítő kúrák - használ vagy inkább árt a testünknek?

A méregtelenítő kúrák célja a szervezet méregtelenítése a mérgező anyagoktól, népszerűek az egészségük javításában érdekelt emberek körében. De vajon ezek hasznosak vagy inkább károsak?

Baromfihús hiány az Egyesült Államokban

Az amerikai piacon jelenleg gondot okoz a baromfihús iránti kereslet kielégítése. A csirkehúsos szendvicsek a vártnál jobban fogynak, de a hústermelők nem tudnak lépést tartani a megnövekedett igényekkel.

A paradicsom térhódítása az olasz gasztronómiában

Legyen szó egy pizzáról vagy egy spagettiről Olaszország legikonikusabb ételei mind tartalmaznak paradicsomot. De ez nem volt mindig így. Valójában a paradicsom csak a 19. században vált az olasz gasztronómia szerves részévé, azelőtt pedig azt gondolták erről a növényről, hogy mérgező.