„Sikeres borturisztikai helyszínek vizsgálata” munkacímmel készült tanulmány a Magyar Turisztikai Ügynökség Borturizmus és a Borkommunikációs Területének megbízásából 2020 végén.
A tanulmány kitér öt ausztriai borászat vizsgálatára is, amit részben a hasonló földrajzi adottságok, részben pedig a sikeresnek ítélt ausztriai bormárkázás indokol, lehetővé téve a hasonlóságok és különbségek definiálását.
A borturizmus vendégkörének, demográfiai jellemzőinek bemutatása után a tanulmány kitér arra, hogy a változatos üzleti modelleket képviselő, eltérő méretű borászatoknál hogyan nyilvánul meg a borturizmus kiaknázása, milyen szolgáltatásokkal és marketingtevékenységgel váltak az egyes borászati vállalkozások a turisztikai ágazat részeseivé.
A tanulmány legfontosabb megállapításait tartalmazó vezetői összefoglaló csakúgy, mint az ebből készült prezentáció a bor.hu Média menüpontja alatt, a Statisztikák és tanulmányok almenüből elérhető.
MMG Gazdahang
Hetente jelentkezik az MMG Gazdahang podcast adása, a legfontosabb hírekkel, izgalmas beszélgetésekkel és érdekességekkel a nagyvilágból. Hallgatni arany! Kattintson a lejátszóra és hallgassa meg a többi között beszélgetésünket a sikeres pályakezdésről Reng Zoltánnal a Hungrana Kft. vezérigazgatójával és Dusnoki Csabával a MATE osztatlan agrármérnök szakos hallgatójával, vagy nézze meg az MMG Direkt adását youtube csatornánkon.