Back to top

Sikeres kampányok a pandémia idején: aranyat és ezüstöt is elhozott a Magyar Termék a 2020-as promócióversenyről

A Magyar Termék Nonprofit Kft. két 2020-as kampánya is díjat nyert „Az év legsikeresebb promóciója 2020" pályázaton.

A Tricky Communication ügynökséggel közösen megpályázott „Magyar Termék Felfedező promóciót” aranyéremmel, a KNK PR&Média ügynökséggel közösen benyújtott „Vedd a hazait! Védd a hazait!” pályázatot pedig ezüstéremmel díjazták a szakmai zsűri döntése alapján és a fókuszcsoportos kutatás elbírálása után.

Fotó: Magyar Termék

A Felfedező promóció egyik fontos pozitívuma volt, hogy a vállalkozások alacsony belépési küszöb mellett csatlakozhattak az ország különböző nevezetességeit és kulturális látnivalóit bemutató, értékes nyereményeket kínáló játékhoz. A résztvevők szerették a kaparós sorsjegyekkel és izgalmas, dinamikus weboldallal dolgozó kampányt, amely sikerrel szólította meg a fiatalabbakat is. Ráadásul a kódfeltöltés után mindenki azonnal megtudta, nyert-e valamit az értékes nyereménypiramisból.

Aki nem, az is érdekes információkat olvashatott egy-egy megyénkről, így a program edukatív jellege is erős volt.

A vásárlásnövelés mellett a védjegy-kategóriák és az azokat használó termékek bemutatása is fontos célja volt a kampánynak. A tavasztól idén januárig összesen 34 héten át tartó játékban 16 cég és több mint 28 ezer játékos vett részt, 106 ezernél is több kódfeltöltést elérve. A vásárlók minden megye lekaparásával növelték nyerési esélyüket, már egy játék tárgynyereményt érhetett, a főnyeremény pedig egymillió forint volt. Fontos volt a gamification jelleg, a mobilra történt optimalizálás, a nyertesekkel történő hatékony kapcsolatfelvétel és az erős retargeting hirdetések is.

Fotó: Magyar Termék

A „Vedd a hazait! Védd a hazait” kampányt értékelő szakemberek kiemelték a megállókban elhelyezett citylight plakátokra húzott maszkok figyelemfelkeltő mivoltát és az ötletes szlogent. Az időzítés is remekül sikerült, a pozitív fogadtatáshoz pedig minden bizonnyal hozzájárult az is, hogy a hazai gazdaság támogatása már egy széleskörűen elfogadott nézet, a védjegyes termékekhez az emberek a magasabb minőséget társítják.

A pandémia sújtotta márciusban elindított kampánnyal a hazai termékek gyártóit összefogó nonprofit szervezet ugyanis kifejezetten a járványhelyzet miatti gazdasági nehézségekre reflektált.

Azt az üzenetet, hogy munkahelyeket védhetünk meg hazai áruk vásárlásával, sikerrel adta át a kampány, melyhez több mint 100 gyártó, magánszemélyek ezrei és üzletláncok is csatlakoztak. A védjegyeket harminc új cég kezdte használni, a megjelenések pedig 200 milliós médiaértéket értek el.

Forrás: 
Magyar Termék

Népszerű agrárszaklapok

Ezeket olvasta már?

Mitől gyógyhatású a méz (2.)

A mézben található összetevők többféleképpen hatnak, egy részük immunrendszerünket segítik, míg mások antimikrobiális hatásuknak köszönhetően elpusztítják a bennünket megtámadó kórokozókat.

Az avokádó előnyei

Az alligátorkörte vagy vajgyümölcs néven is ismert sokoldalú avokádó az egyetlen olyan gyümölcs, amely jelentős mennyiségű egészséges egyszeresen telítetlen zsírsavat biztosít. Az avokádó természetes, tápanyagban gazdag élelmiszer és közel 20 vitamint és ásványi anyagot tartalmaz.

Környezetbarát technológia reformálhatja meg az élelmiszerek tartósítását

Napjainkban a fogyasztók részéről egyre nagyobb igény mutatkozik a környezetbarát módon előállított, friss, tápanyagban gazdag élelmiszerekre, miközben a koronavírus idején a hosszabb távú eltarthatóság is fontos szempont. A K&H a fenntartható agráriumért ösztöndíjpályázat egyik tavalyi díjazottja, Tóth Adrienn erre a kettős igényre dolgozott ki innovatív megoldást.

Egyetemista hackerek fosztogatták a gyorséttermet

A KFC applikációjának sebezhetőségét kihasználva több millió forint értékű ingyen kuponra tettek szert az egyik kínai egyetem diákjai. Fél évig fosztogatták a gyorséttermet, majd a hackerek börtönt kaptak érte.

Ahol hisznek a boldog állattartásban

Lassúság. Lelassulás. Lassítás. Mindenkinek mást jelentenek e szavak. Van, aki egyfajta figyelmeztetésnek, jelnek tekinti az élettől, hogy ideje visszavenni tempót, és a folytonos sietség, kapkodás, a munkák, a tárgyak, az élmények halmozása helyett megélni a mindennapok apró örömeit. Akár az állattartásban is.

Galgahévíz még kitart

Bármennyire is szeretnék feléleszteni a kistermelői piacokat, nem látni, hogy újra sikerülne visszaterelni a fogyasztókat. Pedig igazi nyerő helyzet lenne mind a vásárlók, mind a gazdák számára. Mészáros Vendel, sok galgahévízihez hasonlóan mezőgazdasági termelésből él. A víz, a munkaerő és a piac hármasában fogalmazta meg azokat a gondolatokat, amelyek ma a kistermelőket foglalkoztatják.

Több mint egy tonna élelmiszerrel volt gond egy Szabolcs megyei kisboltban

Egy Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei élelmiszerüzlet ellenőrzése során több, mint 1,2 tonna, élelmiszer-biztonsági szempontból kifogásolható élelmiszert vontak ki a forgalomból a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.

Nagyszabású beruházás az AXIÁL bajai központjában

A vállalat a korábbi, 4500 négyzetméteres, 8 méter hasznos magasságú, valamint 3800 raklaphellyel és mintegy 15.000 polcos tárolóhellyel rendelkező Alkatrész Logisztikai Központjának bővítését vette tervbe, melynek megvalósítása közel egy év elteltével célegyenesbe ért.

Enyhítették a Fejér megyei húshamisítókra kiszabott elsőfokú ítéletet

Másodfokon enyhítette a bíróság a Fejér megyei húshamisítókra kiszabott elsőfokú ítéletet - közölte a Székesfehérvári Törvényszék csütörtökön az MTI-vel.

Hat százalékkal nőtt a Corteva árbevétele

Erős eredményekről számol be a Corteva 2021-es első negyedévi jelentése. Az egész évre nézve magasabb nettó értékesítést vár a globális mezőgazdasági vállalat.