Back to top

Kell egy kis pezsgés!

A Hegyközségek Nemzeti Tanácsa 2021. május 7-én elindította „PEZSEGJ SZABADON!” kampányát, amellyel a minőségi magyar pezsgő tudatos és mértékkel való fogyasztására ösztönzi a fogyasztókat a Covid-19 utáni nyitást követően.

Az országos kampány fókusz platformja az online tér. A pezsegjszabadon.hu weboldal létrehozásával a HNT arra buzdítja a fogyasztókat, hogy fotóval örökítsék meg a nyitás pillanatát, az első igazi „pezsgésüket”. A pezsgős fotók bárhol készülhetnek, egy bérház udvarán, a gangon, kirándulás közben, a Balaton partján és a kedvenc helyek be is tagelhetőek.

A képekből kialakított interaktív Magyarország térkép egy közösségi felületté válik, melyen látható, hogy ki merre pezseg.

A promóciót a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa saját forrásból finanszírozza együttműködve a pezsgő pincészetekkel. A kampánnyal nemcsak a fogyasztókat buzdítja részvételre és ünneplésre, hanem ezzel a szakmai összefogással az egész országot pezsgésbe kívánja hozni.

Légli Ottó, a HNT elnöke a következőképpen nyilatkozott a kampány céljáról és jelentőségéről: „A pezsgő fogyasztása Magyarországon többnyire az örömteli ünnepi pillanatokhoz kapcsolódik. A HNT elnökségével úgy gondoljuk, hogy a járványveszély miatti korlátozások enyhítése, a teraszok és éttermek nyitása, a szabadság érzésének átélése remek alkalom egy palack pezsgő kibontására, a közös ünneplésre és koccintásra természetesen a védelmi és járványügyi intézkedések figyelembevételével.

A Pezsegj szabadon! kampány a pezsgőkészítők szakmai összefogásával, 26 pezsgőpincészet aktív részvételével és nyeremény felajánlásával a teljes magyar pezsgőkategóriát és a minőségi magyar pezsgők fogyasztását népszerűsíti.”

A Hegyközségek Nemzeti Tanácsa az Artvertising Group csapatát bízta meg a kampány megtervezésével, irányításával és a média-mix kialakításával. Nagy Gergely, az Artvertising Group Kreatív Igazgatója szerint: Közel másfél éves bezártságot követően szinte mindenki arra vágyik, hogy kimozdulhasson otthonról, szabadon mozoghasson, hogy végre újra pezsegjen az élete. Egy ilyen eufórikus helyzetben még azokat is könnyebb megszólítani, akik életének nem szerves része ez a típusú kikapcsolódás. Éppen ezért voltunk könnyű helyzetben, hiszen ritka az a pillanat, amikor egy aktuális esemény (újranyitás), egy kézenfekvő asszociációval, ennyire egyszerűen ráhúzható a kategória kommunikációra.

Kampányunkkal arra buzdítunk mindenkit, hogy bátran élje meg ezt a pillanatot, hogy újra pezsegjen szabadon, és ehhez az ünnepléshez pedig mi más is lehetne a méltó társ, mint egy pohár pezsgő.

A kampány népszerűsítését online felületek, social media platformok segítik. A hirdetések mellett számos influencer népszerűsíti a kampányt, készíti el saját pezsgős élményfotóját, többek között olyan véleményvezérek mint Nádai Anikó és Kucsera Gábor.

Forrás: 
HNT

Népszerű agrárszaklapok

Ezeket olvasta már?

Új támogatás nyílik az agráripari technológiai fejlesztések érdekében

A Budapest Bank Budapest Business Live sorozatának online konferenciáját június 8-án tartották, ahol ismertették azokat a támogatásokat, amelyek az agrárium modernizációjának és nemzetközi versenyképességének növelését célozzák. Kiemelendő a Mezőgazdaság digitális átállásához kapcsolódó precíziós fejlesztések támogatása, ami új lehetőséget ad a legmodernebb agráripari technológiák fejlesztésére.

Növekszik az olasz kiskereskedelmi boreladás

Az olaszországi nagy áruforgalmú kiskereskedelmi csatornákban a boreladások volumenben kifejezve 8,5% -kal, 22 millió literre nőttek 2021 első négy hónapjában. Ugyanebben az időszakban a boreladások értékében 20%-kal növekedtek – derült ki a Vinitaly számára készített kutatásból, amely a pezsgők erős, míg a borok mérsékelt növekedését is kiemelte.

A koronavírus hatására az e-kereskedelem átveheti az uralmat 2030-ra

2030-ra az e-kereskedelem a teljes kiskereskedelmi forgalom 31-40%-át, a nem élelmiszeripari eladásoknak pedig több mint a felét teszi majd ki - derült ki egy svéd tanulmányból.

Petőfiszállás: a mi falunk, a mi jövőnk

Hogyan birkóztak meg a járvánnyal a Duna-Tisza közi települések és vállalkozások? Milyen fejlesztésekben reménykednek és milyen új kihívásoknak igyekeznek megfelelni? E kérdésekre keresett választ Petőfiszállásra és Kiskunfélegyházára látogató tudósítónk.

Csak a melegre várnak a károsítók – Növényvédelmi előrejelzés 23. hét

Mintegy kéthetes lemaradásban vannak a növények a hűvös tavasz miatt, ugyanakkor sok növénybetegségnek sem kedvezett az eddigi időjárás. A varasodás és a tűzelhalás terjedését például gátolja az alacsony éjszakai hőmérséklet, illetve az almamoly sem rajzik olyan intenzíven, mint az előző években. Lesújtó ugyanakkor a csonthéjasok látványa a korábbi moníliás fertőzés miatt.

VinAgora: a bor iránytűje

Az elmúlt időszakban engedett a koronavírus a szorításából, így nem volt kétséges, hogy megtartják a 22. VinAgora Nemzetközi Borversenyt.

Hogyan segíthetjük a szőlő kötődését?

Az idei hűvös tavasz miatt késésben van a szőlővirágzás, ezért érdemes segíteni a virágzás, megtermékenyülés, kötődés folyamatát. A Kerti Kalendárium júniusi számában Németh Krisztina ehhez ad részletes segítséget. A rügyben tavaly nyár végére alakult ki a fürtkezdemény, idén tavasszal vált véglegessé a virágok száma. Sokáig száraz is volt az időjárás, ami hátrányosan érintette ezt a folyamatot.

Idén is megrendezik a BorÉRT borturisztikai rendezvényt Budapesten

Idén június 24-én kezdődik a BorÉRT Borturisztikai Konferencia, Kiállítás és Vásár Budapesten, a Magyar Mezőgazdasági Múzeumban - közölték a szervezők az MTI-vel.

“Kiszagolják” a méhek a koronavírus-fertőzést

Magyarországon megközelítőleg 1,2 millió méhcsalád él mintegy 20 ezer méhésznél. Ez négyzetkilométerenként átlagosan 13 méhcsaládot jelent – ez a méhsűrűség európai viszonylatban igen magas.

Saját emojit kérnek a rozébornak

Saját emojit kér a rozénak az észak-olaszországi rozébor készítőinek egyesülete az amerikai Unicode konzorciumtól.