Back to top

Az új piac - Hazai App.

A Hazai applikációba regisztráló termelők az eddig megszokott lehetőségektől merőben eltérő, a piacon egyedülállóan új értékesítési csatornán juttathatják el termékeiket a potenciális vásárlókhoz. Egy, a geolokációs keresésen alapuló modern applikáció segítségével, az első találkozás lehetőségét adja teljesen ingyenesen, mind a termelők, mind pedig a felhasználok számára.

Üdvözlöm a Tisztelt olvasókat, Bognár László a Hazai App megálmodójával és tulajdonosával beszélgetünk egy, a magyar piacon most bevezetésre kerülő, a magyar (Hazai) termékek piacra jutását aktívan elősegítő, mindenki számára ingyenes applikációról.

Bognár László
Bognár László
Kedves László, miről is van szó pontosan?

Leegyszerűsítve egy könnyen kezelhető, mindenki számára elérhető applikációról, ahol a magyar termelők meg tudják mutatni magukat, a magyar termékeket keresők, úton lévő, nyaraló emberek pedig megtalálhatják azon helyben készített termékeket, amelyekre vágynak.

Hogyan jött az ötlet?

Szerte az országban találni olyan kincseket, ahol a helyi termelőtől közvetlenül lehet megvásárolni a különböző termékeket.

Ezeknek sokszor nagyon jó platformjai a termelői piacok, amelyek csak időszakosan, vagy egy napon elérhetőek hetente.

Ezzel szemben a többi napokon is lehet finomságokat venni, csak nem tudjuk hol. Ha éppen nem abba az utcába megyünk be, ahol ki van írva, hogy „Kézműves sajt” vagy nem valaki ajánlásával érkezünk, akkor nem fogjuk megtalálni az adott termelőt. Ebben lesz segítségére mindenkinek a Hazai App!

Ez akkor egy új értékesítés csatorna lenne?

Bátran kijelenthetjük, hogy igen. Ilyen eddig még nem volt. Nincsenek közvetítők, másodlagos kondíciók, forgalom utáni jutalékok.

Közvetlen kapcsolatfelvétel és kereskedelem van.

Világosan látszik az is, hogy az üzleti életben, a kereskedelemben minden alaklommal és mindenki számára az első kapcsolatfelvétel a legnehezebb. Ezt a nehéz feladatot HAZAI App átvállalja. Segítségével egymásra talál a termékét kínáló, piacot kereső magyar élelmiszergyártó és az egyedi, különleges, termékeket kereső potenciális vevő.

Kiknek szól a Hazai Applikáció?

Egyrészt azon magyar mikró, kis és közepes termelőknek, akiknek van eladható, piacképes terméke.

Azoknak, akik új „piacokat” keresnek, netán valami oknál fogva csalódtak a hagyományos értékesítési formákban.

Másrészt pedig azon felhasználóknak, akik vágynak az unikális, régiókhoz kötött máshol meg nem található magyar élelmiszeripari termékekhez, ezen túl szeretnek felfedezni, nyitottak az újdonságok befogadására.

Hogyan lehet jelentkezni termelőként?

Nagyon egyszerűen a www.hazai.app oldalon kell regisztrálni minden csatlakozni vágyó hazai gyártónak. Nagyon fontos, hogy az App által felkínált lehetőségek maximalizálásával tegyék ezt meg, hiszen a saját felületük lesz a kirakatuk, ez fogja eladni a terméket. Más kiemelésre, előnyszerzésre nincs lehetőség.

Ezek szerint külön pénzért sem lehet kiemelni magát 1-1 termelőnek?

Ez így van! Nem lehet. Mi ezt nem szeretnénk. Nem akarunk licit és banner háborút. Mi jó HAZAI termékeket szeretnénk adni az App-ot használóknak.

Megpróbálunk egyenlő feltételeket biztosítani mindenki számára.

Legyen az kicsi, nagy, kezdő, haladó vagy éppen profi, kevés tőkével rendelkező, vagy nagy apparátussal bíró cég. Kizárólag a felhasználó keresési helyének közelében lévő termelők jelennek meg elsőre. A szűrők beállításával aztán lehet még távolabbi találatokat is elérni, de a lényeg, hogy külön pénzen nem lehet lead-eket vásárolni.

Mindez mennyibe kerül?

Ingyenes a felhasználóknak és a termelőknek egyaránt!

Az, hogy az applikációt letöltő és a szebbnél szebb termelőhelyeket felkereső, jobbnál jobb termékeket vásárló felhasználónak nem kerül pénzbe már megszokott. Az már kevésbé természetes, hogy az applikáció adatbázisába jelentkező, az abban szereplő termelők, gyártók, és minőségi termékeik is térítésmentesen lesznek jelen a HAZAI App-on és ingyenesen jelenhetnek meg a keresések között. Sőt, ennél tovább menve, még a forgalom után sem kell semmilyen %-os összeget, jutalékot fizetni. Minden bevétel a termelőnél marad.

Ehhez azért hatalmas elkötelezettség is kell.

Az jómagam is és a megvalósulásért dolgozó emberek mind egytől egyig elkötelezettek a magyar termékek iránt. Valljuk a hazait otthonra elvet és hiszünk a helyi termelők szaktudásában, elkötelezettségében és bízunk a kiváló magyar alapanyagokból készült nagyszerű termékeikben. Ez az új kezdeményezés lesz a híd, a biztos kapocs a hazai termelők, termesztők, illetve az őket kereső vásárlók, felhasználók között. 

A Hazai App-on dolgozók hisznek abban, hogy nagyon sokan vannak, akik egymást keresik, de eddig nem volt egy olyan platform, amely megfelelően segítené ezt az egymásra találást.

Mikor indul az applikáció a felhasználók számára?

Úgy tervezzük, hogy az idén nyáron, nyár közepén fogjuk a felhasználók számára elérhetővé tenni a Hazai App-ot, de addig is rengeteg a dolgunk.

A termelői akvizícióba teszünk mostanában rendkívül sok energiát.

Azt szeretnénk, ha egy jól látható termelői bázissal tudnánk már a kezdéskor elindulni.

Milyen számokat várnak el, minek örülnének?

Jó kérdés (nevet). Sajnos a jövőbe nem látok, így egyenlőre konkrét számokról nem beszélnék.

Mindenképpen szeretnénk minél hamarabb az ország egész területét lefedő, termelői bázisra szert tenni,

majd rengeteg app letöltést generálni megszámlálhatatlan app használattal. Továbbá bíztató lenne, ha ezen remek kezdeményezés mögé minél szélesebb körben állnának be szakmai és anyagi támogatók a hátunk mögé, hogy a mindig nehéz kezdet stabil jövőképpel párosulhasson.

Miért csak élelmiszer? Vagy egyáltalán csak élelmiszer, amiben gondolkodnak?

Nem, nyitottak vagyunk a bővítésre, a tovább lépésre is. Ez csak idő, pénz és energia kérdése. Ez az első lépés.

Bízunk abban, hogy bő 1 év múlva a nem élelmiszer jellegű kézműves, helyi, egyedi termékek irányába is nyitni tudunk.

Mi lenne az utolsó gondolat, amit zárásként hozzáfűzne?

Szeretnénk minél több magyar emberhez eljuttatni a kiváló hazai élelmiszereket! Ehhez azonban az kell, hogy minél több termelő megjelenjen ezen a platformon, ezért kérem azokat a termelőket, akiknek felkeltettük az érdeklődését, hogy regisztráljanak a www.hazai.app weboldalon! Még egyszer szeretném hangsúlyozni, hogy ez teljes mértékben ingyens!

Sok sikert Bognár Lászlónak és a csapatnak valamint a Hazai App-nak!

(X)

Forrás: 
Hazai App.

Népszerű agrárszaklapok

Ezeket olvasta már?

Július közepén kerülhet magyar dinnye a piacra

Kedvező időjárás esetén július közepén kerülhet a magyar dinnye a piacokra - nyilatkozta a Magyar Dinnyetermesztők Egyesülete elnöke csütörtökön az MTI-nek.

Az emberek keresik a szépet

Az emberek a vírus miatt kialakult nehéz helyzetben sem veszítették el szépérzéküket, ami abban is megnyilvánul, hogy sok virágot ültetnek. A régi és az új fajtákat egyaránt keresik, mert örömüket lelik a kiskerti munkában és az eredményében. Parragi Péter és felesége, Parragi Edina a család nevét viselő kertészet alapítói fogalmaztak ekként.

Egyetemi innováció kerül a boltok polcaira

A Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem (MATE) fiatal kutatóit és munkáikat bemutató sorozatunkban ezúttal egy új terméket üdvözölhetünk. Gyártása során teljesen új formát öltenek a felhasznált növényi alapanyagok, növelve a termék eltarthatóságát és egyszerűsítve a konyhai felhasználását. Az úgynevezett SalaDmi létrehozásában nagy szerepe van Csurka Tamás doktorandusznak.

Elfogadhatatlan árat kínálnak a meggyért a konzervgyárak

A Penta Familia Szövetkezetben meggypiaci megbeszélést tartottak termesztők és a konzervgyárak képviselői részvételével. Keczkó Pétert, a szövetkezet elnökét kérdeztük, mire jutottak a rendezvényen.

Kína húsimportja csökkent a tavalyi évhez képest

Kína májusban 789 000 tonna húst importált, 3,3%-kal kevesebbet, mint egy évvel korábban - derült ki a vámhatóság hétfőn közzétett adataiból, miután a sertéshús hazai árának zuhanása csökkentette az import iránti keresletet.

Az egyetlen megoldás az elöregedő agráriumra

Az agrárium területén működő gazdaságok zömét idősebb korosztály irányítja. Ugyanakkor a felgyorsult digitális világ a mezőgazdaságban is megköveteli az új trendek és a másfajta gondolkodásmód beépítését a vezetési stratégiákba.

Felpezsdül a budapesti árutőzsde

Ünnepélyes csengetéssel indult a Budapesti Értéktőzsde és az Equilor Befektetési Zrt. június 10-ei sajtótájékoztatója, szimbolizálva a tőzsdei árupiac új korszakkezdetét, valamint hogy a hazai tőzsde ismét a magyar és a régiós agrárvilág egyik központi szereplőjévé váljon.

Lerakták a Szabolcsi Alma Centrum alapkövét Újfehértón

Jövő márciusban készülhet el Szabolcs-Szatmár-Bereg megye legnagyobb mezőgazdasági beruházása Újfehértón, a Szabolcsi Alma Centrum. Ez a logisztikai és tudásközpont reményt ad a híres termőtáj almatermesztőinek, hangzott el az ünnepélyes alapkőletételen.

Növekszik az olasz kiskereskedelmi boreladás

Az olaszországi nagy áruforgalmú kiskereskedelmi csatornákban a boreladások volumenben kifejezve 8,5% -kal, 22 millió literre nőttek 2021 első négy hónapjában. Ugyanebben az időszakban a boreladások értékében 20%-kal növekedtek – derült ki a Vinitaly számára készített kutatásból, amely a pezsgők erős, míg a borok mérsékelt növekedését is kiemelte.

Magas minőség a hegyekből

Dél-Tirol az európai almatermesztés fellegvára, amit azért is nyugodtan kijelenthetünk, mert a termőterület a tengerszint fölött 1000 méterig is fölnyúlik. Hosszú idő alatt alakult ki az ágazat mai, átfogó szervezettsége, amire a sok kis gazdaság miatt nagy szükség van. Az almaipar felépítését, eredményeit és céljait az Interpoma kiállítás első hivatalos kiadványa, az Ipoma alapján foglaljuk össze