Back to top

Magyar Termékkel nyert egymilliót a tompai varrónő

Ezúttal egy Bács-Kiskun megyei hölgynek hozott szerencsét a SPAR-ban, hogy sokszor vásárol magyar termékeket, és még a nyereményjátékokat is követi. Több ezer kódfeltöltéssel zárult a Magyar Termék legutóbbi vásárlással egybekötött kampánya.

Figyel rá, hogy hazai termékeket vegyen, kedvencei is vannak, és az akciókat is folyamatosan követi – árulta el Varga Gyöngyi kérdésünkre. Most mindkettő szerencsét hozott neki, az ötvenes éveiben járó tompai hölgy ugyanis egymillió forintot nyert a Magyar Termék Nonprofit Kft. és a SPAR üzletlánc közös, kódfeltöltős nyereményjátékán két palack szénsavas NaturAqua ásványvíz blokkjával, amit palacsintasütéshez vett.

A nyertes 1985 óta dolgozik a városában működő varrodában, és a megszokott bevásárlási módokhoz is ragaszkodik: a SPAR-ban végzi a nagybevásárlásait, szereti a hazai édességeket, húsokat és a zöldségeket. Most bőven lesz lehetősége az élelmiszer mellett más, értékesebb dolgokat is vennie az egymilliós utalványból – mondta kérdésünkre.

Az idén tavaszi, Csepel kerékpárral, védjegyes Magyar Termékkel telepakolt ajándékcsomagokkal és egymillió forintos főnyereménnyel kecsegtető közös játékban több mint 12 000 terméket vásároltak a játékosok.

A többség kétszer is, de volt, aki négyszer próbált szerencsét. A résztvevő 15 gyártó több mint 100 nyerő termékét a közösségi médiában és 26 INTERSPAR üzletben hirdették.

„Fontos számunkra, hogy a pandémia okozta nehéz gazdasági helyzetben se álljunk meg. Takarékláng helyett a járványidőszakban több kampányt is indítottunk. Folyamatosan keressük az innovatív megoldásokat, a lehetőséget a megújulásra, de természetesen emellett a bevált nyereményjátékainkat sem engedjük el, hiszen ezek remek lehetőségek a hazai áruk közös népszerűsítésére” – mondta el Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője.

Forrás: 
sajtóközlemény

Népszerű agrárszaklapok

Ezeket olvasta már?

Csapás a spanyol élelmiszer hamisítókra – 120-an börtönben

A spanyol Civil Gárda 120 személyt vett őrizetbe az OPSON X élelmiszer-hamisítás elleni nemzetközi művelet részeként végrehajtott 16 akció során - közölte a gárda főigazgatósága.

Vékonyabb termékcsomagolás a fenntarthatóság jegyében

A Ferrero a beszállítóikkal együttműködve egy vékonyabb csomagolóanyagot fejlesztett ki, amely a szabványos fóliákhoz képest mintegy 20%-os csökkenést eredményez a műanyagfelhasználásban. Az új anyagot 2022-től vezetik be a kiválasztott termékeknél. Eleinte körülbelül 550 tonna anyagfelhasználás csökkenését fog eredményezni évente, ami a korábbi csomagoláshoz képest közel1450 tonna CO2-kibocsátás csökkentését jelenti.

Címke jelzi a kolbászon, hogyan tartották az állatot

A Lidl állatjóléti címkével látja el a Metzgerfrisch márkanév alatt forgalmazott kolbászokat Svájcban. 2018-ban először a friss húsok kínálatában szerepelt a címke, most azonban további termékekre is kiterjesztik. Ezzel jelzik az ellátási láncban az állattartási előírások szintjét, valamint segítik a fogyasztókat a tudatos választásban.

Kolbászvilág az Ozsvárt-műhelyben

Klasszikus, csípős, bajor jellegű, nürnbergi, mustáros-majorannás, fehérborsos-mézes, rozmaringos, aszalt gyümölcsös, tört köményes, áfonyalekváros-chilis, zöldfűszeres-sajtos, aszaltparadicsomos-barnasörös – mindez csupán néhány a karmacsi székhelyű Ozsvárt Kolbászműhely ízesített kolbászai közül.

A Pepsi kiárusításba és terméktisztogatásba kezdett

A PepsiCo kedden bejelentette, hogy 3,3 milliárd dollárért eladja a Tropicana mellett több másik gyümölcslé márkáját. A francia PAI Partners magántőke-befektetési cég a felvásárló. A Pepsi azzal érvel, hogy egyszerűsíteni kívánja termékpalettáját és eltávolodna a magas cukortartalmú italoktól.

Egészséges nassolnivalók az olimpiai szurkoláshoz

Javában tart a XXXII. Nyári Olimpia Tokióban, itthon is sokan figyelik a versenyeket, várják az eredményeket, és persze szurkolnak a magyar sportolóknak. A szurkolás sokunk számára elképzelhetetlen nassolás, „csipegetés” nélkül, még akkor is, ha pontosan tudjuk: ez akár egészségtelen is lehet.

„Karanténkutatás 2.0” - Élelmiszerfogyasztási szokások a Covid-19 járvány harmadik hullámában

Csaknem kétezren vettek részt a Nébih, a Debreceni Egyetem GTK Marketing és Kereskedelem Intézet, valamint a TÉT Platform Egyesület második közös reprezentatív kutatásában 2021 májusában. A felmérésből kiderült, hogyan változtak a Covid-19 járvány első és harmadik hulláma között a háztartások élelmiszervásárlási és élelmiszerfogyasztási szokásai.

Füstfűszerek: mert a füst ízesít...

A szabad tűzön készült ételek teljesen más ízvilággal rendelkeznek, mint a konyhában készítettek. A húsok füsttel való tartósítása már hosszú múltra tekint vissza, de az ezzel kapcsolatos hagyományokat a kerti grillezéskor is alkalmazhatjuk.

Hová tűntek a pincérek? – A vendéglátóipar válsága

A koronavírus-járvány, a Brexit és az iparággal szembeni negatív hozzáállás mind hozzájárult a vendéglátásban dolgozó személyzet hiányához, de ennek ellenére az éttermek igyekeznek lépést tartani a világ újbóli megnyitásával.

Nem akar helyreállni a vadhúspiac

A pandémia hullámait, a HoReCa-szektor-bezárásokat, a határzár miatt a külföldi bérvadásztatásból származó bevételkiesést, az évek óta tartó ASP-járványt mind megérezte a vadgazdálkodási ágazat, ami a lőtt vad piaci árában is megmutatkozott. Telített hűtőházakról, a külföldi felvevőpiac változásáról is beszámolt kiadónknak Tapasztó Sándor, a VADEX Zrt. felvásárlási osztályvezetője.