Back to top

Magyar Termékkel nyert egymilliót a tompai varrónő

Ezúttal egy Bács-Kiskun megyei hölgynek hozott szerencsét a SPAR-ban, hogy sokszor vásárol magyar termékeket, és még a nyereményjátékokat is követi. Több ezer kódfeltöltéssel zárult a Magyar Termék legutóbbi vásárlással egybekötött kampánya.

Figyel rá, hogy hazai termékeket vegyen, kedvencei is vannak, és az akciókat is folyamatosan követi – árulta el Varga Gyöngyi kérdésünkre. Most mindkettő szerencsét hozott neki, az ötvenes éveiben járó tompai hölgy ugyanis egymillió forintot nyert a Magyar Termék Nonprofit Kft. és a SPAR üzletlánc közös, kódfeltöltős nyereményjátékán két palack szénsavas NaturAqua ásványvíz blokkjával, amit palacsintasütéshez vett.

A nyertes 1985 óta dolgozik a városában működő varrodában, és a megszokott bevásárlási módokhoz is ragaszkodik: a SPAR-ban végzi a nagybevásárlásait, szereti a hazai édességeket, húsokat és a zöldségeket. Most bőven lesz lehetősége az élelmiszer mellett más, értékesebb dolgokat is vennie az egymilliós utalványból – mondta kérdésünkre.

Az idén tavaszi, Csepel kerékpárral, védjegyes Magyar Termékkel telepakolt ajándékcsomagokkal és egymillió forintos főnyereménnyel kecsegtető közös játékban több mint 12 000 terméket vásároltak a játékosok.

A többség kétszer is, de volt, aki négyszer próbált szerencsét. A résztvevő 15 gyártó több mint 100 nyerő termékét a közösségi médiában és 26 INTERSPAR üzletben hirdették.

„Fontos számunkra, hogy a pandémia okozta nehéz gazdasági helyzetben se álljunk meg. Takarékláng helyett a járványidőszakban több kampányt is indítottunk. Folyamatosan keressük az innovatív megoldásokat, a lehetőséget a megújulásra, de természetesen emellett a bevált nyereményjátékainkat sem engedjük el, hiszen ezek remek lehetőségek a hazai áruk közös népszerűsítésére” – mondta el Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője.

Forrás: 
sajtóközlemény

Népszerű agrárszaklapok

Ezeket olvasta már?

Újabb étteremlánc csatlakozik a vegán forradalomhoz

A McDonald’s háromévnyi kutatás és fejlesztés után piacra dobja első növényi alapú burgerét az Egyesült Királyságban.

Ne hibáztassuk a gazdákat!

Miért drágul a kenyér, és miért riogatják a pékek 500 forint/kilogrammos kenyérárral a fogyasztókat? A kenyér árának alakulását több tényező is befolyásolja, de a pékek mégis elsősorban a búza magas árával indokolják az áremelést.

Veszélyes új diéta - Ártalmas lehet a túlzott gyümölcsfogyasztás?

A kizárólag „nyers” élelmiszerekből álló étrend komoly egészségügyi kockázatot jelent, ezért fontos, hogy a kiegyensúlyozott táplálkozásra törekedjük a mindennapok során.

Agrovirtus: vezetőket képeznek

Szeptember 16-án a Mercure Budapest Korona Hotelben megnyitották az év digitális agrárversenyére, az Agrovirtusra a felvételi jelentkezést. A diákcsapatok a képzés során nemcsak piacképes tudásra tehetnek szert, de értékes nyereménnyel is gazdagodhatnak, hiszen a legjobb csapat 1 millió forint díjazásban részesül.

A bodzafelvásárlók és -feldolgozók működését ellenőrizték a növényvédőszerekre fókuszálva

Az elmúlt hetekben kiemelt célellenőrzést végzett a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) és a Bács-Kiskun Megyei Rendőrkapitányság Keceli Rendőrőrse a Kecel térségében tevékenykedő bodzafelvásárlók és -feldolgozók telephelyein.

Véget ért a jubileumi Coop Rally

Idén 15. alkalommal rendezték meg a Coop Rally-t, amely 8 állomáson keresztül Nyugat-Magyarországot járta körbe. A két napos rendezvényen a 250 versenyző 105 autóval tett meg több mint 800 kilométert, hogy megtekintsenek hat meghatározó, minőségi magyar termékeket gyártó és forgalmazó élelmiszeripari céget, valamint két Coop tagvállalatot

A boltok polcai üresen maradhatnak karácsonyra Angliában

A brit kiskereskedőknek arra kellene ösztönözniük vásárlóikat, hogy már most kezdjenek el karácsonyra tervezni, mivel az ország ellátási láncának kihívásai az ünnepi szezon alatt csak tovább súlyosbíthatják a hiányt a boltok polcain– javasolja egy iparági elemző.

Miért háromszor olyan drága a zab alapú tejhelyettesítő, mint a tehéntej?

A tejtermelőket bosszantó, megválaszolhatatlan kérdésre a német agrarheute.com portál szerzője próbált mégis választ keresni.

Új korszak kezdődhet a magyar-orosz agrárkapcsolatokban

„Kiemelt célunk a magas hozzáadott értékű élelmiszeripari termékek és szaktudás exportálásának elősegítése” – szögezte le Bencsik Dávid, az Agrárminisztérium nemzetközi kapcsolatokért felelős helyettes államtitkára a Nemzetközi Üzleti Fórum „Magyarország – Oroszország: alapvető trendek és exportlehetőségek” rendezvényén.

Több mint 100 forinttal drágult a hamburger egy év alatt

A napokban közölte a KSH, hogy augusztusban átlagosan 4,9 százalékkal nőttek a fogyasztói árak Magyarországon. Alaposabban megnézve a táblázatokat azonban az látszik, hogy sok termék és szolgáltatás bőven 10 százalék felett drágult a nyáron.