0,00 HUF

Nincsenek termékek a kosárban.

2024. március 28.

Keresett a salottahagyma

A Pouliquen vállalat több mint 10 ezer tonna salottahagymát értékesített tavaly, kizárólag Prince de Bretagne márkanéven. A termék fogyasztása jelentősen megnőtt 2020-ban, az idén pedig tovább fokozódott.

A tavaszi időjárás miatt ugyanakkor a termésmennyiség elmaradt a várttól, ezért a salotta­hagyma-szezon végére elfogytak a készletek. Erre 2008 óta nem volt példa, fogalmazott Gérard Quillé­véré, a vállalat vezetője.

A cég idén új csomagoló- és előkészítőcsar­nokot épített Cléder­ben, ahol maradéktalanul megoldható termékeik nyomon követése.

A beruházás során fontos szempont volt az is, hogy a munkavállalóiknak jobb munkakörülményeket teremtsenek, ezért új raklapozórobotot is vásároltak. Emellett pedig különleges, 500 négyzetméteres egységet is létrehoztak a salottahagyma és a bio­zöldségek csomagolására. Erre a piaci igények miatt volt szükség:

a fogyasztók egyre inkább az ökológiai termesztésű zöldségeket keresik, így a Prince de Bretagne márkanéven értékesített termékek mind nagyobb része származik biogazdálkodásból.

A Pouliquen cég egyébként több mint egy évszázada jelen van Franciaországban, és a Bretagne-félsziget számos termelőjének biztosítja a megélhetését azzal, hogy forgalmazza az általuk megtermelt zöldségféléket.

Forrás: Kertészet és Szőlészet