Back to top

Új kampánnyal rohamoz a Lidl Németországban

A Lidl nagy reklámkampányt indít a vegán termékek népszerűsítésére sztárok bevonásával. A média minden csatornáján letámadják a potenciális vásárlókat, hogy jobb belátásra térítsék őket az étkezéssel kapcsolatban.

A Lidl Németországban online, tévés és a rádiós marketingkampányt indít Vemondo márkanév alatt forgalmazott, alternatív élelmiszerei népszerűsítésére - írja a Napi.hu az European Supermarket Magazine cikkére hivatkozva. Ebben a termékkörben kizárólag növényi alapú, karbonsemlegesen készült árukat kínálnak a vevőknek. A kampány célja, hogy rábírják az embereket a vegán ételek kipróbálására.

A hirdetésekben Ralf Möller színész és Timo Franke sztár séf is részt vesz. Igyekeznek olyan termékeket ajánlani, amelyek nem csupán fenntartható módon készülnek, hanem az áruk is elfogadható. Eközben a cég németországi honlapján 600 vegán étel receptjét osztják meg az érdeklődőkkel.

Ami a karbonsemlegesség követelményét illeti, az a termelés mellett a szállításra is vonatkozik.

Az év korábbi időszakában a Lidl egyik riválisa, az Aldi Süd indított hasonló reklámkampányt a vegán étkezés népszerűsítésére Philipp Steuer influenszer együttműködésével. A cél az ifjabb generációk rászoktatása a tudatosabb érkezésre, amihez persze az áruházlánc vegán termékeinek kínálata adhat jó alapot.

Karbonsemlegesség a fókuszban

A németországi lépés illeszkedik a boltlánc tulajdonosa, a Kaufland-üzleteket is működtető Schwarz-csoport tervébe, amely mielőbbi karbonsemlegességet irányoz elő. Ennek keretében

a Lidl 2022-re karbonsemleges szeretne lenni, 2030-ra pedig 2019-hez képest 80 százalékkal csökkentené a saját működéséből származó szén-dioxid-kibocsátását az összes olyan országban, ahol jelen van. 

Ennek eléréséhez a boltlánc a szén-dioxid-kibocsátás csökkentésére koncentrál majd az üzleteiben és elosztóközpontjaiban, így például napelemeket telepítenek minden olyan új üzletbe, ahol ez lehetséges, illetve olyan új hűtési és világítási technológiákba fektetnek, amelyekkel az általános energiahatékonyság javítható. 2022-ig 350, elektromos járművek töltésére alkalmas állomás lesz az üzleteknél, a 100. ilyen töltőállomás egyébként az év elején nyílt meg. A Lidl azt szeretné, ha a beszállítói is elkötelezettek lennének a saját klímavédelmi céljaik mellett.

Forrás: 
Napi.hu

Népszerű agrárszaklapok

Ezeket olvasta már?

Megtisztuló állami erdők

Az állami erdőgazdaságok 2021. május végéig több mint 6000 köbméter hulladékot gyűjtöttek össze és szállítottak el az erdőterületekről a Tisztítsuk meg az Országot! kezdeményezés keretében.

Gyalog, kerékpárral és lóval

A belföldi, ezen belül az erdei turizmus folyamatos növekedése azt mutatja, hogy egyre többen választják kikapcsolódási helyszínként hazánk természeti környezetét. A tavaly és idén kialakult járványhelyzet még több embert késztetett a bezártságból a turistautakra és a népszerű erdei kirándulóhelyekre.

Erdőgazdálkodás Gyántásországban

Az Őrséget egykoron Gyántásországnak hívták, utalva az erdőket uraló, nagy gyantatartalmú erdeifenyőre, de az elnevezésben kis gúnyolódás is volt a helyiek felé. Napjainkban az Őrség állami tulajdonú erdeinek kezelője a Szombathelyi Erdészeti Zrt. Szentgotthárdi Erdészeti Igazgatósága, mely összesen 12 045 hektáron gazdálkodik.

Jobb klíma, szebb környezet

Hazánk kiemelt célja az ország fával borított területeinek növelése. Az ország zöldítése nemcsak szebbé teszi környezetünket, hanem komoly klímavédelmi jelentősége is van: az erdők meghatározó szerepet játszanak az éghajlatváltozás kedvezőtlen hatásainak mérséklésében, a szén-dioxid megkötésében, a mikroklíma javításában.

Újabb étteremlánc csatlakozik a vegán forradalomhoz

A McDonald’s háromévnyi kutatás és fejlesztés után piacra dobja első növényi alapú burgerét az Egyesült Királyságban.

Ne hibáztassuk a gazdákat!

Miért drágul a kenyér, és miért riogatják a pékek 500 forint/kilogrammos kenyérárral a fogyasztókat? A kenyér árának alakulását több tényező is befolyásolja, de a pékek mégis elsősorban a búza magas árával indokolják az áremelést.

Vendégház a Börzsöny szívében

Aki igazán eldugott, vagy éppen izgalmas erdei tájat keres, a Börzsönyben mindkettőt megtalálja. Jó kiindulópont a bakancsos túrákhoz az Ipoly Erdő Zrt. Királyréti Erdészetének Tóvik vendégháza a Magas-Börzsöny kapujában. Az exkluzív kialakítású épületegyüttes a fővárosból alig egy órányi utazással elérhető, házias és vadételeket egyaránt kínáló, családias hangulatú, panzió jellegű szálláshely.

Innovatív módszerekkel állítanák meg a MATE kutatói a busa térnyerését

Egyre több gondot okoz hazánkban az invazív busa robbanásszerű terjedése, amit mind a haltani kutatások, mind a horgászok beszámolói alátámasztanak.

Véget ért a jubileumi Coop Rally

Idén 15. alkalommal rendezték meg a Coop Rally-t, amely 8 állomáson keresztül Nyugat-Magyarországot járta körbe. A két napos rendezvényen a 250 versenyző 105 autóval tett meg több mint 800 kilométert, hogy megtekintsenek hat meghatározó, minőségi magyar termékeket gyártó és forgalmazó élelmiszeripari céget, valamint két Coop tagvállalatot

A boltok polcai üresen maradhatnak karácsonyra Angliában

A brit kiskereskedőknek arra kellene ösztönözniük vásárlóikat, hogy már most kezdjenek el karácsonyra tervezni, mivel az ország ellátási láncának kihívásai az ünnepi szezon alatt csak tovább súlyosbíthatják a hiányt a boltok polcain– javasolja egy iparági elemző.