Back to top

Összezárt a marketingszakma és tudásmegosztással támad a járványhelyzet után

Hatalmas érdeklődés övezte a hosszú idő után első személyes találkozást jelentő Marketing Summit Hungary konferenciát. Az eseményen átadták a szakma által megszavazott 50 legsikeresebb marketing és kommunikációs döntéshozónak szóló elismeréseket is. A Balogh László államtitkár pénzügypolitikáért felelős helyettes államtitkár által megnyitott eseményen 40 szakmai előadó osztotta meg tapasztalatai és gondolatait a marketing szakma és a KKV szektor üzleti és gazdasági döntéshozóival.

A járványhelyzet miatti kényszerszünetet követően 2021-ben újra megrendezett esemény legfontosabb eredménye, hogy az elmúlt, gazdaságilag is kihívást jelentő időszak után, nemcsak a multinacionális cégek, de a KKV szektor is elszánt határozottsággal fog össze a fenttartható és stabil gazdasági növekedésért. A szakemberek egyetértettek abban, hogy a tudásmegosztás és a szektorok közti aktív kommunikáció hatványozottan támogathatja a kis- és középvállakozói szektor erősödését.

A Magyar Marketing Szövetség, a hazai kommunikációs szakma tudásszomjában bízva ötvennél több szakmai programot szervezett a Haris Park különleges rendezvényhelyszínén.

Az exkluzív helyszín mellett nemzetközi vendégelőadó is érkezett a konferenciára az Amerikai Egyesült Államokból, a Magyar Marketing Szövetség partnerének, a Lounge Groupnak a meghívásából.

A Cygnal politikai közvélemény- és piackutató vállalat alapító-ügyvezetője, Brent Buchanan, a kutatóintézet különleges, az attitűdelemzésen alapuló kutatási módszertanát mutatta be.

A konferencia a hazai kommunikációs és üzleti döntéshozatali szcénájának egyik központi eseménye volt. Közel 40 marketingszakértő adott elő, a további hét kerekasztalbeszélgetésen pedig több mint 30 szakember cserélt eszmét arról, hogyan határozza meg és alakítja át üzleti döntéseiket, szakmai lehetőségeiket a koronavírus-járvány, illetve mit terveznek a következő időszakban. Emellett a hazai kommunikációs iparági vezetők meghatározó része, több mint 500 résztvevő kapcsolódott be a szakmai fórumba.

A járványhelyzet jövőnkre gyakorolt hatásait állította a középpontba a konferencia előadásait megnyitó Lounge Group szakmai podcastjének - az L20-nak - huszadik, egyben különkiadása is. A konferencia szakmai partnere az eseményen rögzítette az exkluzív beszélgetést Dr. Rusvai Miklós virológus, Bereczki Enikő generációs szakértő és Lobenwein Norbert, a VOLT Produkció fesztiváligazgatója részvételével.

A poszt-Covid világ legfontosabb várakozásait feldolgozó különleges adás a https://lounge.hu/podcast oldal mellett a https://marketingsummit.hu/summit-play oldalon is elérhető lesz.

A Magyar Marketing Szövetség és a Lounge Group összefogásában idén először mutatkozott be ugyanis az innovatív, online konferencia-streaming felület is, amely a Summit Play nevet kapta. Ez a platform elsőként foglal állást és mutat példát a szakmai tudásmegosztás mellet, hiszen ezáltal mind a konferencia kiemelt tartalma, mind az azzal párhuzalosan felkerülő információs tartalom bárki számára elérhetővé válik.

Az esemény exkluzív, csak a Summit Play-en elérhető hét szakmai kerekasztalán a legfontosabb szakértők, kommunikációs, marketing- és cégvezetők tekintették át a kiemelt iparágak és szakterületek elmúlt időszakát és kilátásait. A csak online megtekinthető eszmecseréken összesen 39 szakmai véleményvezér vett részt. Az online tudásmegosztó csatornán kerekasztal-beszélgetéseken terítékre kerültek az FMCG- a kereskedelem, a gyógyszer- és egészségipar, a pénzügyi és a közlekedési szektor kihívásai, lehetőségei, de az innováció és a marketing szerepének felértékelődéséről is elsőkézből informálódhatnak az érdeklődők.

A Summit Play oldalon szeptember 30-tól lesznek megtekinthetőek a Marketing Sumit Hungary konferencia kiemelt előadásai, és itt lesz elérhető a Marketing Summit Hungary Konferencián a Lounge Group exkluzív különtermében leforgatott 7 kerekasztalbeszélgetés is szintén a hónap utolsó napjaitól.

Az oldalt már addig is érdemes látogatni, mert az előzőeken kívül, számos, máshol nem elérhető, a rendezvény szervezőivel és szereplőivel készített exkluzív interjúk, backstage tartalmak érhetők el és nem utolsó sorban már megnézhető a rendezvényt összefoglaló video is, amely a konferencia atmoszférájába enged betekintést.

Forrás: 
Lounge Group sajtóközlemény

Népszerű agrárszaklapok

Ezeket olvasta már?

A jó sajt a földeken terem

A jó sajt a földeken terem – fogalmaz Szücs-Felföldi Krisztina, aki férjével együtt működteti a Joli Sajtműhely elnevezésű családi vállalkozást a zalaegerszeghez közeli Zalaistvándon.

Turul Expo, Kárpátalja legjava

Ma már világosan látszik, hogy azok cselekedtek bölcsen, akik a világjárvány első hullámai idején is kitartottak céljaik mellett, és azt az időt, amit mások kényszerűségből tétlenül töltöttek, fejlesztésre és innovatív ötleteik megvalósítására fordították, hangzott el a nyolcadik Turul Expón.

Szevasztok, itt a Palik Laci!

Palik László és felesége, Klára sikeres vállalkozást vezetnek a felvidéki Zselízen. Tevékenységük szerteágazó, pedig egyszerűen csak a hely, az Alsó-Garam mente természet adta lehetőségeivel élnek. Több rangos kitüntetés tulajdonosai, a Nemzetközi Lekvár- és Borverseny alapítói. A szakmán belül nincsen aki ne ismerné őket.

Apró maradt a burgonya

Nem könnyítette meg a burgonyatermesztők helyzetét az idei időjárás. Európában tavasszal volt egy olyan periódus, amely kedvezett a növényeknek, így átlagon felüli számban kötöttek, majd amikor a gumófejlődés időszaka jött, akkor ezek az extrém melegek lelassították, vagy akár meg is állították a fejlődést.

Milyen az egri bor most? Bemutatják a borászok a nagy egri borkóstolón

Az Egri Borműhely borászati úgy döntöttek, a termőhelyen személyesen várják a borrajongókat, hogy megmutassák, a világ egyik legnagyszerűbb borvidéke, az egri.

Üzemanyagban – is – utazva

Gázolajkutak, szállítható tartályok, AdBlue tartályok, folyékony műtrágya tárolás…, mindez pedig a Derby-Túr Kft. Az 1997-re datált indulás óta eltelt időszak alatt nagyot fejlődött a cég. Egy valami az évek alatt sem változott, a filozófiájuk: „Az a jó üzlet, ahol azzal mindkét fél évek múlva is elégedett."

Ötből négy mezőgazdasági kkv több profitra számít

Gyümölcsöző időszaknak néznek elébe a mezőgazdasági mikro-, kis- és középvállalkozások saját meglátásuk szerint. A K&H agrárindexből kiderül, hogy szinte mindegyikük növekvő bevételre és nyereségre számít a következő egy évben, és beruházást is sokan terveznek. Nehézséget csupán a szakemberhiány jelenthet.

Kebele palackba zárt gyümölcsei

Őstermelőként gyümölcstermesztéssel és ezek a feldolgozásával foglalkozik Cseh János. A Marosvásárhelytől alig 10 kilométerre fekvő Kebelén legalább 20 féle gyümölcsfaj található, amiből 6000 tő fekete ribizli, 400 tő fekete törpeberkenye, hat féle körte, nyolc -féle alma, egy lengyel, bőtermő, folytontermő málna, több fajta szilva, naspolya, som, cseresznye, meggy színesíti a kínálatot.

Hungarian Food Business Program

A 80. OMÉK egyik legfontosabb élelmiszeripart érintő eseménye volt a Hungarian Food Business Program elindítása. Különösen akkor, ha belegondolunk, hogy a hazai élelmiszeripari exportunk 10 év alatt megduplázódott és a jelenlegi 3,6 milliárd eurós kivitelünket a következő időszakban a feldolgozott termékek területén jelentősen bővíteni szeretnénk.

További növekedésre számít a Heineken Hungária új vezetője

A Heineken Hungária még mindig növelheti a teljesítményét, de a fenntarthatósági követelményekről sem mond le - mondta hétfői sajtótájékoztatóján Budapesten a cég új vezérigazgatója.