Back to top

Átadták az OMÉK Marketing Díjakat

Az „Egy a Természettel” Vadászati és Természeti Világkiállítás társrendezvényén, a 80. OMÉK-on átadták a kiállítás legkomplexebb standjainak járó OMÉK Marketing Díjakat. Az elismerő okleveleket és plaketteket dr. Totth Gedeon, a Magyar Marketing Szövetség Agrár- és Élelmiszermarketing Tagozat vezetője és elnökségi tagja adta át.

Az elmúlt évek gyakorlatának megfelelően egy szakmai zsűri bírálta a beadott pályaműveket, majd pedig a helyszínen személyesen győződött meg a standok színvonaláról.

Idén igen sajátos helyzetben volt a zsűri, éppen ebben az időszakban zajlott Kölnben az Anuga, Európa legnagyobb élelmiszeripari kiállítása, így több eddigi pályázó nem tudott elindulni az OMÉK Marketing Díjon németországi kötelezettségeik miatt. Emellett voltak olyan pályázók is, akik az utolsó pillanatban vonták vissza pályázatukat, így összességében kevesebben jelentkeztek a díjra, mint az elmúlt években.

Fotó: Csatlós Norbert

– Azok a pályázók, akiket a Magyar Marketing Szövetség díjra érdemesnek tartott, egyfajta marketingkommunikációs eszközként, komplex keretben képzelték el és valósították meg standjaikat, és egyéb marketingtevékenységekkel is megpróbálták kiállításuk sikerességét előteremteni

– mondta Totth Gedeon, aki hozzátette, a díjazottak valamennyien szép, kreatív megoldásokat választottak a kivitelezés során.  

Ebben az évben a Magyar Marketing Szövetség úgy döntött, hogy az oklevélen és emlékplaketten túl további jutalomban részesíti a díjazottakat. Egyrészről kedvezményes lehetőséget, illetve ingyen jegyet biztosít a jövő évi Marketing Summit-ra, ami a marketingszakma legnagyobb hazai rendezvénye, továbbá megjelenési lehetőséget kínál a Magyar Marketing Szövetség honlapján, hogy az adott cég bemutathassa magát, aminek köszönhetően növelheti márkájának ismertségét. Emellett az Agrármarketing Centrum is vállalta, hogy felteszi honlapjára a díjazottakat.

A zsűri elsőként elismerő oklevélben részesítette és Marketing Summit belépési lehetőséggel díjazta a Simon Gyümölcs Kft.-t.

Továbbá a kiírás alapján, idén külön marketingdíjban részesült egy agrár- és külön egy élelmiszeripari stand. Élelmiszeripari kategóriában az OMÉK kiállítási Marketing díját a Takarékbank nyerte.

A zsűri külön díjazta az a szemléletet, ami segítette a Takarékbank imázs építő tevékenységét azáltal, hogy összefogta üzleti partnereinek egy csoportját, és olyan megjelenést biztosított számukra, melyben egységesen tudtak megjelenni.

Fotó: Csatlós Norbert

Agrárterületen pedig a Marton Genetics kapta az OMÉK kiállítási Marketing díját. Ebben az esetben a zsűri nagyra értékelte, hogy első alkalommal vettek részt az OMÉK-on, mégis nagyon színvonalas standot hoztak létre. Kreatív megoldásokkal, profi szervezéssel biztosították, hogy a stand működése kifogástalan legyen, ezáltal közelebb tudtak kerülni partnereikhez.

Forrás: 
magyarmezogazdasag.hu

Népszerű agrárszaklapok

Ezeket olvasta már?

Szakmai elismerést kapott a Baktalórántházi Erdészet igazgatója

Az Országos Erdészeti Egyesület egyik legrangosabb elismerését, a Kaán Károly emlékérmet kapta meg Bíró Imre, a NYÍRERDŐ Zrt. Baktalórántházi Erdészetének igazgatója. Az emlékérmet Gödöllőn, az Egyesület 152. vándorgyűlésén vette át. A kitüntetés azoknak ítélhető oda, akik kiemelkedő szellemi és gyakorlati tevékenységükkel nagyban hozzájárultak az erdőgazdálkodás, illetve a természetvédelem fejlesztéséhez.

Kampány indul a nyári sertéshúsfogyasztás népszerűsítésére

Tíz év alatt közel 10 kilóval növekedett hazánkban az egy emberre jutó éves sertéshúsfogyasztás. A növekedésben szerepe van azoknak a fogyasztásösztönző kampányoknak is, amelyeket az Agrárminisztérium (AM), az Agrármarketing Centrum (AMC) és a Magyar Húsiparosok Szövetsége (Hússzövetség) évről évre szervez.

Aktuálisabb, mint valaha - tankolási rendszerek a Bábolnai Gazdanapokon

Aratás közben nem járkálhat el tankolni a kombájn – ezzel minden gazdálkodó tisztában van. A hatósági áras, korlátozottan hozzáférhető üzemanyag komoly kihívás elé állíthatja a mezőgazdaságot, aki pedig nem szeretne emiatt hátrányba kerülni, az tárolókapacitást fejleszt. A 35. Bábolnai Gazdanapokon szeptember 8-10. között erre is találhat megoldást.

Kárenyhítési tájékoztatót tett közzé az Agrárminisztérium az aszálykárok miatt

Kárenyhítési tájékoztatót tett közzé az Agrárminisztérium (AM), az ország nagy részén ugyanis súlyos vagy nagyfokú aszály alakult ki – közölte az AM szerdán az MTI-vel.

Kategóriájában harmadszorra minősült Európa legjobb állatkertjének a Nyíregyházi Állatpark

Harmadszorra minősült Európa legjobb állatkertjének a 250 és 500 ezer látogatószám közötti kategóriában a Nyíregyházi Állatpark az egyik független állatkerti szakértő felmérése szerint. Az elismeréssel járó díjat kedden adták át a sóstógyógyfürdői látványosságban.

Gödöllőn ismerte el a gazdák fejlődését és újításait a Digitális Agrárakadémia

A Digitális Agrárakadémia konzorciuma digitális bemutató gazdaság tematikus versenyt hirdetett meg, lehetőséget biztosítva a gazdaságoknak arra, hogy sikereiket és tapasztalataikat bemutathassák. A Digitális Bemutató Gazdaság Díjakat 27 díjazott részére adták át a MATE gödöllői Szent István Campusán.

Balatoni fotók a füredi Gyetvai-Villában: Pályi Zsófia kiállítása

A Balatontól pár percre található, impozánsan felújított balatonfüredi Villa Gyetvai borászatként és egyben művészeti kiállítótérként is funkcionál. Az idei nyáron a szívükhöz közel álló téma került a villa falaira, egy nemzetközileg is elismert fotósorozat a Balatonról, amely egészen augusztus 10-ig megtekinthető.

Sztorik habbal és kultúrával

Sztorik habbal címmel négy részből álló talkshow sorozatot indít ismét a Dreher Söripari Emléktár. A beszélgetések során szó lesz építészetről, gasztrotörténelemről, képzőművészetről és a múzeumok működéséről.

Kástélyos bor, vagy siller?

A név nem egy szőlőfajtára utal, siller szőlő nem létezik. A siller egy színtartomány - a rozénál sötétebb, a vörösbornál halványabb. Hazánkban hívják sillernek, kástélyos bornak, vagy német nyelvterületen fuxlinak (utalva a rőt rókaszínre).

Ez most nagyon meggy

„Ez most nagyon meggy” – ezzel a mottóval kívánta az Agrármarketing Centrum a VOLT Fesztiválon felállított standján felhívni a figyelmet a meggyfogyasztásra. A június 23-ai sajtótájékoztatón beszámoltak az idei meggytermésről, valamint hazai termékek vásárlására is felszólították a fogyasztókat, amivel nemcsak a gazdákat, de a hazai élelmiszer-termelést is támogatják.