0,00 HUF

Nincsenek termékek a kosárban.

2024. április 17.

Átadták az OMÉK Marketing Díjakat

Az „Egy a Természettel” Vadászati és Természeti Világkiállítás társrendezvényén, a 80. OMÉK-on átadták a kiállítás legkomplexebb standjainak járó OMÉK Marketing Díjakat. Az elismerő okleveleket és plaketteket dr. Totth Gedeon, a Magyar Marketing Szövetség Agrár- és Élelmiszermarketing Tagozat vezetője és elnökségi tagja adta át.

Az elmúlt évek gyakorlatának megfelelően egy szakmai zsűri bírálta a beadott pályaműveket, majd pedig a helyszínen személyesen győződött meg a standok színvonaláról.

Idén igen sajátos helyzetben volt a zsűri, éppen ebben az időszakban zajlott Kölnben az Anuga, Európa legnagyobb élelmiszeripari kiállítása, így több eddigi pályázó nem tudott elindulni az OMÉK Marketing Díjon németországi kötelezettségeik miatt. Emellett voltak olyan pályázók is, akik az utolsó pillanatban vonták vissza pályázatukat, így összességében kevesebben jelentkeztek a díjra, mint az elmúlt években.

– Azok a pályázók, akiket a Magyar Marketing Szövetség díjra érdemesnek tartott, egyfajta marketingkommunikációs eszközként, komplex keretben képzelték el és valósították meg standjaikat, és egyéb marketingtevékenységekkel is megpróbálták kiállításuk sikerességét előteremteni

– mondta Totth Gedeon, aki hozzátette, a díjazottak valamennyien szép, kreatív megoldásokat választottak a kivitelezés során.  

Ebben az évben a Magyar Marketing Szövetség úgy döntött, hogy az oklevélen és emlékplaketten túl további jutalomban részesíti a díjazottakat. Egyrészről kedvezményes lehetőséget, illetve ingyen jegyet biztosít a jövő évi Marketing Summit-ra, ami a marketingszakma legnagyobb hazai rendezvénye, továbbá megjelenési lehetőséget kínál a Magyar Marketing Szövetség honlapján, hogy az adott cég bemutathassa magát, aminek köszönhetően növelheti márkájának ismertségét. Emellett az Agrármarketing Centrum is vállalta, hogy felteszi honlapjára a díjazottakat.

A zsűri elsőként elismerő oklevélben részesítette és Marketing Summit belépési lehetőséggel díjazta a Simon Gyümölcs Kft.-t.

Továbbá a kiírás alapján, idén külön marketingdíjban részesült egy agrár- és külön egy élelmiszeripari stand. Élelmiszeripari kategóriában az OMÉK kiállítási Marketing díját a Takarékbank nyerte.

A zsűri külön díjazta az a szemléletet, ami segítette a Takarékbank imázs építő tevékenységét azáltal, hogy összefogta üzleti partnereinek egy csoportját, és olyan megjelenést biztosított számukra, melyben egységesen tudtak megjelenni.

Agrárterületen pedig a Marton Genetics kapta az OMÉK kiállítási Marketing díját. Ebben az esetben a zsűri nagyra értékelte, hogy első alkalommal vettek részt az OMÉK-on, mégis nagyon színvonalas standot hoztak létre. Kreatív megoldásokkal, profi szervezéssel biztosították, hogy a stand működése kifogástalan legyen, ezáltal közelebb tudtak kerülni partnereikhez.

Forrás: magyarmezogazdasag.hu