Back to top

Védik a fákat és remek marketing eszköz - Digitális szórólapra vált az Auchan

A francia Auchan kiskereskedelmi vállalat fokozta a papírpazarlás elleni küzdelmét azzal, hogy bejelentette a digitális szórólapokra való áttérését az árak és promóciós ajánlatok közlésére.

Az Auchan azt reméli, hogy a kezdeményezéssel 10%-kal csökkentheti a papírfelhasználást az egész üzletágban, mivel ezáltal a vásárlókat a papírpazarlás elleni küzdelemre ösztönzi.

Hogyan működik?

A fogyasztók egy QR-kód segítségével bármikor hozzáférhetnek a szórólapokon szereplő ajánlatokhoz a WhatsApp vagy a Messenger alkalmazásokon keresztül. Ezenkívül a kiskereskedő bevezet egy mágnest és egy matricát is, amelyek napi emlékeztetőként szolgálnak majd. A hűtőszekrényekre vagy bármely más, tetszés szerinti tartóra felragaszthatók. A matrica beolvasásával és a földrajzi helyzetmegosztásával a WhatsApp-on, a Messenger-en vagy az auchan.fr weboldalon keresztül érhető el az aktuális digitális katalógus.

Digitális preferencia

Az IPSOS (multinacionális piackutató és tanácsadó cég)a Facebook számára készített tanulmánya szerint az árakról és promóciókról szóló információk tekintetében a francia fogyasztók 70%-a a digitális formátumot részesíti előnyben a papíralapúval szemben.

A kiskereskedő október 29-én vezeti be a digitális szórólapokat, amikor majd a pénztárosok mágnest vagy matricát adnak a fogyasztóknak.

Az Auchan legújabb kezdeményezése kiegészíti azokat az intézkedéseket, amelyeket a kiskereskedő már bevezetett annak érdekében, hogy kielégítse azoknak a vásárlóknak az igényeit, akik szeretnének csatlakozni az Auchan promócióihoz, ilyen például a webkatalógus; a Bonial alkalmazás, amely rendelkezésre álló szórólapok 100%-át befogadja; valamint a közösségi hálózatokon keresztül kommunikált hírlevelek vagy termékajánlatok.

Az élelmiszerhulladék elleni harc egyike az Auchan által vállalt három nagy társadalmi felelősségvállalási küzdelemnek. A legutóbbi digitális szórólap-kezdeményezéssel kiegészítik az olyan egyéb intézkedéseket, mint az élelmiszer-osztályokon kialakított hulladékmentes sarkok, a Too Good to Go-val (mobilalkalmazás, amely összekapcsolja az ügyfeleket az élelmiszerfelesleggel rendelkező éttermekkel és üzletekkel) létrehozott partnerség, az ömlesztett osztályok általánossá tétele, vagy a műanyag palackok újrahasznosítására szolgáló „ökoboxok” felállítása a parkolókban.

Az Auchan augusztusban közölte, hogy várakozásai szerint az év második felében a vásárlási aktivitás a világjárvány miatti korlátozásoktól függ,

bár az újjáélesztési terv keretében elért költségmegtakarítások az első félévben növelte a nyereséget.

Forrás: 
esmmagazin.com

Népszerű agrárszaklapok

Ezeket olvasta már?

Gasztroturizmus: nyolc város különleges ételei

A gasztronómiai élmények miatt utazni egyre népszerűbb szegmense a turizmusnak. A pihenni vágyók gyakran nem a nevezetességek, hanem a finomságok keresik fel a világ nagyobb városait, hogy az azokra jellemző ételeket végig kóstolják. Fedezzünk fel nyolc várost, melyek híresek étel különlegességeikről, valamint lenyűgöző étkezési kultúrájukról.

Turistaszállás karbonlábnyom nélkül

A Telki határában található Anna-lak még a 20. század elején épült, ám a hajdani erdészlak évtizedekig zárva volt a túrázók előtt. A közelmúltban a Téry Ödön Nemzeti Turistaház-fejlesztési Program segítségével felújították, így újra várja a Budai-hegységben túrázókat.

Bayer–Microsoft partnerség

A Bayer stratégiai partnerséget köt a Microsofttal, hogy új felhőalapú digitális eszközöket és megoldásokat fejlesszen ki a mezőgazdaság és a kapcsolódó iparágak számára. A hangsúly az élelmiszerek, takarmányok, üzemanyagok értékesítési láncain van.

Hallotta a mohát muzsikálni Budapesten?

Egy engergiavállalat februárig futó kampányának célja, hogy felhívja az emberek figyelmét arra, gyermekeink jövőjét, bolygónkat egy módon lehet megvédeni: közösen, összefogással. A kampány három pilléren nyugszik. Egyik volt a zenélő villamosmegálló Budapesten. Ha lemaradt róla, cikkünkben meghallgathatja, hogyan muzsikálnak a növények.

A vodka 900 éves története: hogyan lett egy középkori elixírből Hollywood üdvöskéje?

Ahhoz képest, hogy vodka mára mennyire egyszerű italnak tűnik, a múltja legendás. Rettegett Ivántól kezdve James Bondig kitörölhetetlen nyomot hagyott a történelemben.

A piac egy külön világ

A kertészkedést soha nem lehet, és nem is szabad abbahagyni – mondja Molnár Zoltán, aki Keszthelyen, a Balaton-part közelében termel csodálatos salátákat, paprikákat és paradicsomokat, és nemcsak családja számára, hanem vásárlóknak is. Utóbbiak többsége a tapolcai piacon veszi tőle a házi zöldségeket.

Spanyolország: kifelé is, befelé is több zöldség-gyümölcs utazott

A legfrissebb statisztika szerint Spanyolország az idén január és szeptember között 9,6 millió tonna friss zöldséget-gyümölcsöt exportált, ami 2,5 százalékos plusz az előző évihez képest. Az import nagyobb mértékben, 6,3 százalékkal nőtt, de még így is csak 2,6 millió tonnát tett ki.

Megállapodtak a miniszterek, cél a műanyagmentes zöldség-gyümölcs csomagolás

Németország tartományi agrárminiszterei egységes irányzatban állapodtak meg: a zöldség-gyümölcs kereskedelemben csökkenteni kell a csomagolási hulladékot, és amennyire csak technológiailag lehetséges, mellőzni kell a műanyagot.

5,7 százalékkal emelkedett a kiskereskedelmi forgalom októberben

Októberben 5,7 százalékkal nőtt a kiskereskedelemi forgalom volumene a nyers és a naptárhatástól megtisztított adatok szerint egyaránt az egy évvel korábbihoz viszonyítva - közölte a Központi Statisztikai Hivatal (KSH). A növekedés üteme alig különbözik a szeptemberi 5,8 százalékostól.

Magyar gasztrocsatornák a Youtube-on – őket kövesse egy kis inspirációért

Nincs épp kéznél egy új szakácskönyv, meguntuk a gasztroblogokat és jobb lenne, ha valaki be is mutatná az adott receptet? Szemezgessünk a magyar Youtube-szcéna gasztrocsatornái közül!