0,00 HUF

Nincsenek termékek a kosárban.

2024. március 19.

Cathrina Claas-Mühlhäuser bajai látogatása

Rövid időn belül másodszor látogattak hazánkba, az AXIÁL Kft. bajai központjába a CLAAS vezetői. A kiemelt jelentőségű üzleti látogatáson a mezőgazdasági gépgyártás német szereplőjét ezúttal a Részvényesi Bizottság elnöke, Cathrina Claas-Mühlhäuser is képviselte.

A közismert német gépgyártó és a márka kizárólagos magyarországi importőreként is működő AXIÁL partnersége több évtizedes múltra tekint vissza. A két családi vállalkozás sikeres kooperációját folyamatos és stabil növekedés jellemzi a mezőgazdasági gépek hazai piacán.

A közös munka eredményességét a CLAAS gyártmányok stabil piacvezető pozíciója is bizonyítja, például a betakarítógépek és a járvaszecskázók kategóriájában.

A két márka most még szorosabbra fűzi a partnerségét, többek között a digitális ügyfélkiszolgálás területén, amit személyes üzleti látogatás keretében erősítettek meg a felek.

Bemutatkoznak az innovációk

Az AXIÁL Kft. bajai központi telephelyére május 27-én érkezett a nemzetközi delegáció, melynek tagjai a CLAAS Harsewinkelben található németországi központjából, valamint a gyártó Ausztriában, Spillern-ben működő regionális kirendeltségéből utaztak Magyarországra. A program részeként normál munkavégzés keretében, éles környezetben mutatkoztak be a cégcsoport innovatív fejlesztései, egy szakmai előadásokkal kiegészített helyszínbejárás során.

A felsorakoztatott jövőbemutató fejlesztések közé tartoztak például a készletek digitális kezeléséhez használt, mobileszközzel leolvasható vonalkódos azonosítók, a szkennelhető QR-kódok és az egyedi azonosítást segítő digitális NFC chipek.

Emellett bemutatkoztak a szerviztevékenységeknél használt digitális munkalapok és az e-számlák, illetve az anyagmozgatást dokumentáló, teljesen digitális platformok. Szintén kiemelték a különböző részegységek hatékony együttműködéséért felelő, teljesen integrált SAP ERP vállalatirányítási rendszert.

Az AXIÁL számos fejlesztésének köszönhetően a fontos adatok akár mobilinternet-hozzáférés segítségével, közvetlenül a termőföld mellett is elérhetővé váltak, miközben a papírfelhasználás gyakorlatilag megszűnt. Ezáltal gyorsabb és kényelmesebb az ügyfelek kiszolgálása, miközben teljesen átláthatóvá váltak például a szervizesemények. Ezt a digitális megközelítést támogatja a CLAAS gépekhez elérhető Remote Service funkció is, amely lehetővé teszi a fedélzeti adatok távoli elérését, tovább emelve a szerviz- és karbantartási tevékenységek színvonalát. Ezt az innovatív szemléletet takarja az AXIÁL 2022-es évben használt,

„Ahol a jövő alapfelszereltség” szlogenje is, aminek keretében egyértelműen a gazdálkodók várható igényeit helyezi a középpontba a gépkereskedő.

Azonos szemlélet, közös jövőkép

Az ügyfélközpontúság került szóba a bejárást követő stratégiai tárgyaláson is, ahol az AXIÁL képviselői között immár a családi vállalkozásban aktív szerepet vállaló új generáció is megjelent.

A tárgyaláson egyértelmű jövőképet vázoltak a partnerek, hiszen az értékesítés utáni ügyfélkiszolgálás és az értéknövelt szolgáltatások terén nagy tapasztalattal rendelkező AXIÁL, valamint az ügyfélorientált gépfejlesztési filozófia úttörőjének tekinthető CLAAS egységesen a gazdálkodókat szeretné a középpontba helyezni a következő időszak stratégiájában is. A közös gondolkodásmód remek alapot teremt a további sikeres együttműködésre, aminek fontosságát Cathrina Claas-Mühlhäuser is kiemelte: „Nem csak a két családi vállalkozás hosszú távú aktivitásai kötik össze a CLAAS és az AXIÁL márkákat, hiszen mindkét cég egyformán nagy hangsúlyt helyez az ügyfelek sikerére is. Közös célunk, hogy a magyar gazdálkodók számára megfelelő eszközöket és innovatív digitális megoldásokat nyújtsunk, a jövőben várható kihívások hatékony leküzdéséhez.“

A konstruktív egyeztetést követően Harsányi Zsolt köszönetét fejezte ki a CLAAS Csoport magas rangú képviselőinek látogatásával kapcsolatban, kiemelve a folyamatos fejlődés fontosságát:

„A kezdetektől fogva kiemelkedő minőségű szolgáltatással kívánunk jelen lenni a piacon, mert hiszünk az értékesítés után is fenntartott jó ügyfélkapcsolat erejében.

Ennek érdekében folyamatosan fejlesztjük a működésünket, például új, robotizált magasraktárat építettünk Baján, illetve ugyanitt jelenleg is bővítjük szervizkapacitásainkat egy új épülettel. Felsőzsolcán szintén egy új telephely építése zajlik, valamint tervezés alatt áll további 3 műhelyépületünk is. Az ügyfélközpontúság része az életünknek, közös jellemzőnk a CLAAS márkával, és meghatározó része a jövő stratégiájának is, mindkét családi vállalkozásnál.“

Forrás: Axiál Sajtóközlemény