Az NDK-ban a rendszerváltás előtt a VEB Fortschritt kötelékébe tartozott, és már abban az időben is keresettek voltak Magyarországon a vállalat nagyteljesítményű szervestrágyaszóró pótkocsijai. A cég saját összesítése szerint 65 ezer járművet gyártott 1989-ig.
A rendszerváltáskor, a privatizáció során a dél-bajor Zunhammer fivérek tulajdonába került, amelynek akkor Chimgauban volt a székhelye, és főként tartálykocsikat gyártott.
A gyár fennállásának 30. jubileumára készült el a tízezredik nagyteljesítményű pótkocsi, egy HTS 34.28 típusú, tridem futóműves, 28,5 köbméteres hígtrágyaszállító tartállyal rendelkező kocsi, 18 méter széles ejtőcsöves hígtrágya-kijuttatóval. A jármű a barnstädleri szövetkezethez került. Az Annaburger pótkocsikat Magyarországon az Axiál forgalmazza.