A 35. Bábolnai Gazdanapokon a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara Különdíját a Győri Agroker Zrt. kapta. A több üzletággal rendelkező cég célja az volt, hogy közepes árfekvésű és jó minőségű eszközöket gyártó cégekkel alakítsanak ki partneri kapcsolatokat.
Marovitz István a díjátadó után a kiállításon elmondta, hogy cégük, a Győri Agroker Zrt. tevékenysége több üzletágból tevődik össze, és immár 60. éve állnak a gazdák szolgálatában. A cég régiós szinten Győr-Moson-Sopron, Vas, Veszprém megye északi részén ismert és elismert az agráriumban.
Vállalati szinten az input anyagok kereskedelme révén az idei egy nagyon jó év lesz. A gépkereskedelmet más területeken érintő szállítási és alkatrész ellátási gondok kevésbé érintik. Tudatos üzleti modellként céljuk volt, hogy közepes árfekvésű és jó minőségű eszközöket gyártó cégekkel alakítsanak ki partneri kapcsolatokat. Mint importőrök a lengyelországi partnereiktől a korábbi 3-4 hónapos szállítási időt most is tudják tartani, és Csehországból is 6-8 hét alatt megérkezik minden megrendelés.
Kérdésünkre, hogy miért érdemes a 35. Bábolnai Gazdanapokon felkeresni a Győri Agrokert. Marovitz István üzletágvezető elmondta, hogy
a 300 négyzetméteresen területen 15-16 darab gépet hoztak, fő erősségüket a lengyel Rolma gépeket, egy ötven lóerős kínai traktort, Szlovéniából permetezőket, a Kverneland profi gépkategóriát képviselő munkagépét.
Értékesítő szakértő kollégák várják a látogatókat, hogy mindenki számára megtalálhassák a legmegfelelőbb megoldást.
A cég jövőbeni tervei kapcsán az üzletágvezető elmondta, hogy a 2023-2024-es év biztos, hogy kihívásokkal teli időszak lesz. A korábbi géptámogatások kifutottak és várják, hogy a jövőben milyen formában kerülhetnek újra kiírásra. Ez nagyban befolyásolja minden gépkereskedő eredményességét.
Úgy érzik,
a Győri Agroker Zrt közép kategóriás termékpalettája az 1000 hektártól az 50-100 hektáros gazdaságig költséghatékony megoldást kínál a gazdálkodók számára.
A véleményük szerint a meglévő partneri kapcsolataik révén kínált gépek értékesítésére fókuszálni és azok területén profinak lenni jobb, mint túl sok márkát kínálni.