Lior Carmeli vezérigazgató szerint céljuk, hogy a következő két-három évben a magról szaporítható mini paprikafajták teljes színskálája elérhetővé váljon. Jelenleg a Breedx mag nélküli paprikafajtája Spanyolországban, Mexikóban, az észak-amerikai piacokon, valamint Dél-Afrikában és Izraelben érhető el, más országokkal pedig folyamatban vannak az egyeztetések.
Carmeli szerint az elmúlt két évtizedben a friss zöldségeket vásárlók számára egyre fontosabbak az egészségi szempontok is. A feltűnő forma vagy a megszokottól eltérő íz ösztönzi a fogyasztást, az új, innovatív megjelenésnek pedig komoly marketingértéke van. Különösen igaz ez a paradicsom esetében, ahol már rengeteg típus ismert, és keresik a különleges ízű fajtákat is. A vállalat érdeklődésének központjában azonban jelenleg az édes, teljesen mag nélküli gyümölcsök és zöldségek hagyományos nemesítése áll, és bár továbbra is elsősorban paprikára fókuszálnak, a közelmúltban a dinnye nemesítésében is komoly előrelépést tettek. A vállalat célja, hogy a fogyasztói piac változó igényeinek kielégítése mellett a termelőket a lehető legtöbb területen segítse.