0,00 HUF

Nincsenek termékek a kosárban.

2024. március 28.

Folytatódik a Tej Terméktanács és a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségének együttműködése

A Tej Terméktanács kezdetektől fogva elkötelezett a magyar fogyasztók – tejtermékekkel és azok kiegyensúlyozott táplálkozásban betöltött szerepével kapcsolatos – hiteles tájékoztatása iránt. Ezen célok elérése érdekében folyamatosan keresi a partnerséget azokkal a szakmai szervezetekkel, akik ugyanezt az elvet képviselik, vagyis a hiteles, bizonyítékokon alapuló információk megosztásának fontosságát.

Ezen cél érdekében kötött együttműködési megállapodást 2021 tavaszán a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségével (MDOSZ). A tavalyi év sikeres kampányának eredményeként a most megújított megállapodás értelmében 2023. évben is folytatódik a közös munka.

A tej az egyik legalapvetőbb élelmiszerünk, ami már gyermekkorunktól kezdve az egészséges táplálkozásunk része. Az utóbbi időben mégis számos tévhit kering a fogyasztásával kapcsolatban, melyek gyakran félreértelmezett vagy felszínes információkból fakadnak. A sok eltérő álláspont között nem egyszerű eligazodni és megtalálni a hiteles forrást, ezért is fontos a folyamatos, szakmailag alátámasztott fogyasztói tájékoztatás.

A kampány során az MDOSZ a Terméktanács ismeretterjesztő kommunikációjában szakmai hátteret biztosít, továbbá támogatja a Terméktanács média megjelenéseit.

Az együttműködés legfőbb célja a fogyasztók szemléletformálása, valamint hiteles tájékoztatása, a tej és tejtermékek egészséges táplálkozásban betöltött szerepéről. A megállapodás szerint az MDOSZ hivatkozásokkal alátámasztott szakmai háttéranyagok rendelkezésre bocsátásával erősíti a Terméktanács 2023. évi kommunikációját, a Szövetség szakértője a Terméktanács képviselőjével közösen televíziós- és rádióműsorokban szakmai beszélgetések során segít bemutatni a tejtermékek pozitív hatásait és szerepét az egészséges táplálkozásban és egyben eloszlatni a tejjel kapcsolatos tévhiteket A kampány a két szervezet által kiadott szakmai PR cikkekkel és a közösségi oldalakon megjelenő ismeretterjesztő posztokkal is támogatásra kerül.

Forrás: Tej Terméktanács