Játékos gyümölcsösségének, friss savainak, átható, üde, ribizlis málna ízének és krémes utóízének köszönhetően ugyanis a rangos, a pezsgő hazájában zajlott megmérettetésen idén is aranyérmet nyert.
Ez is bizonyítja borászaink és pezsgőmestereink szakértelmét, illetve azt, hogy az állandó magas minőség meghozza az eredményt. E mellett mutatja, valóban prémium terméket kínálunk a fogyasztóinknak. Külön öröm számunkra, hogy egy olyan tétel lett aranyérmes, amely széles körben elérhető. A Hungaria Rosé Extra Dry-t a márka népszerűsége, növekvő forgalma mellett folyamatosan tudjuk biztosítani a meglévő és újonnan, a márkával ismerkedő fogyasztóink számára. Így széles kör találhatja meg a stílusos pezsgőzés élményét” – hangsúlyozta Csomay András, a Törley Pezsgőpincészet marketingvezetője.
„Bár rozét jellemzően nyáron iszunk, népszerűsége mégis egész évben erős, könnyedsége miatt szívesen fogyasztjuk kötetlen alkalmakkor.
Ezt támogatja még a december elején indított »Pezsegj stílusosan« kampányunk, amely megújult képi világával és üzenettel viszi tovább a márka különlegességet sugárzó irányvonalát. Ugyanakkor célunk volt a kék márka erősítése is, dinamikusságának és fesztelenségének hangsúlyozása, valamint a mindennapi fogyasztási alkalmak bemutatása” – tette hozzá Molnár Réka Kata, a Hungaria márkamenedzsere.
A Hungaria pezsgő több mint 65 év szenvedélyes szakértelmének, valamint töretlen kísérletező kedvének gyümölcse, a folyamatos megújulás képessége emelte ki a pezsgők sorából. Az 1955-ben alapított pezsgőmárka égisze alatt mindig kiemelkedő minőségű pezsgő készült, amelyet a márkatulajdonos Törley cégcsoportban felhalmozott tudás és szakértelem garantál. A mindenre kiterjedő igényesség, az évtizedes tapasztalatokon alapuló gyártási folyamatok, valamint a korszerű nemzetközi gyártási technológiák adaptálása révén egy olyan márka született, amelynek neve az évek során az exkluzivitással és magas minőséggel forrt össze.