0,00 HUF

Nincsenek termékek a kosárban.

2024. július 18.

Zöldre váltott Nürnberg, újra februárban a Biofach

Egy év kényszerű szünet és egy nyárra tolt kiállítás után újra a klasszikus év eleji időpontban, február 14–17. között zajlik a Biofach+Vivaness, a nemzetközi biovilág legszéleseb körben jegyzett kiállítása.

Már a tavalyi, nyár közepi kiadást is mindenki nagyon várta, miután 2021-ben a járvány miatt csak online verziót szerveztek, most pedig

talán visszatérhet a normálisnak nevezett kerékvágásba a világ biobizniszének szokásos éves óriástalálkozója,

a Biofach + Vivaness kiállításpáros (a Biofach fókuszában a bioélelmiszerek egyedülállóan széles köre, a Vivanessében a natúrkozmetikumok állnak, mindegyik esetben már a jelentkezésnél igazolni kell, hogy a kiállítandó termékek rendelkeznek öko tanúsítvánnyal).

A számok legalábbis biztatók: 2700 kiállító épített standot – közülük 222 a Vivanessen, túlnyomó többségük a Biofachon –, és a világ 95 országából érkeztek, tehát nem csökkent az esemény nemzetközisége. Kísérőrendezvényként pedig 124 kisebb-nagyobb konferenciát és szakmai beszélgetést szerveznek a kiállítóknak, látogatóknak és a sajtónak.

A Biofach az idén is négy fő trend köré szerveződik: a globális–lokális élelmiszerláncokkal, a vegán életfelfogás és a tradicionális étrend közös pontjaival, a „kevesebb több” alapelvvel, illetve az új édesítőkkel foglalkoztak hangsúlyosabban.

Az Agrármarketing Centrum szervezésében 116 négyzetméteres magyar közösségi stand is épült a Biofachon, és tíz vállalkozás kínálja termékeit:

egyebek között hidegen sajtolt magolajokat, búza-, kukorica- és tönkölytermékeket, szárított fűszernövényeket, szuperélelmiszereket, tésztákat, valamint zöldségeket és gyümölcsöket.

Forrás: magyarmezogazdasag.hu