A közlemény szerint a 2020-ban indult, harmadik alkalommal meghirdetett kampány elsődleges célja, hogy minél többen megtapasztalják a rendszeres és bőséges vízfogyasztás, valamint - a szörpök és üdítők fogyasztásának visszaszorításával együtt - a cukorbevitel csökkentésének kedvező élettani hatásait.

Jelezték, hogy
Kiemelték, hogy ha egy hónapon keresztül naponta 1,5 liter cukros üdítő helyett ugyanennyi vizet iszunk meg, majdnem 20 000 kalóriával kevesebbet viszünk be a szervezetünkbe.
Ezért is döntött úgy az OGYÉI, hogy idén nem korlátozza 30 napra és kizárólag az online térre a kihívást, hanem egészen augusztus végéig meghosszabbítja a próbatételt, amelynek keretében többek között flashmobbal, kihelyezett vízivó pontokkal, rendezvényeken tartott előadásokkal várja az érdeklődőket.
A kezdeményezéshez a kampány során bármikor, bármennyi időre lehet csatlakozni - tették hozzá.
Az Aqua Challenge-ről minden információ megtalálható a kampány időszakában az OGYÉI honlapján és a Facebookon - áll a közleményben.