0,00 HUF

Nincsenek termékek a kosárban.

2024. október 5.

Virágnépszerűsítés élő közvetítéssel

A Covid-világjárvány idején újabb értékesítési megoldások terjedtek el. Kínában is sok terméket, köztük virágot is értékesítettek akkor online és azóta is megmaradtak ezek a kereskedelmi csatornák.
virágkötő virág fajták
Illusztráció
Fotó: Freepik

A közösségi média nagyon sok fiatalt vonz, az élő közvetítések száma továbbra is növekszik.virág

A sikeres influenszerek naponta körülbelül 10 ezer terméket tudnak eladni, ami nagyon sok esetben meghaladja a hagyományos üzletekben értékesített termékek mennyiségét.

A számadatok szerint az új virágfajták népszerűsítése Kínában korábban több hónapig vagy akár egy évig eltartott. Az élő közvetítésekkel viszont percek alatt elérhetők az emberek és hatékonyabban is kapnak visszajelzést a piacról az eladók, ami a nemesítőknek is hasznos információ.

Forrás: Kertészet és Szőlészet/bpnieuws.nl

Szaklap, amelyben a cikk megjelent: