Back to top

Menő "Máltai Szeretetszolgálatos" táska a Spar-nál

A Magyar Máltai Szeretetszolgálat tiszaburai varrodájában készülő vászontáskákat értékesítenek mostantól az INTERSPAR hálózatában. Az eladások a hátrányos helyzetű település varróüzemében dolgozó lányokat és édesanyákat segítik, miközben környezetbarát alternatívát nyújtanak a bevásárlás során.

A Magyar Máltai Szeretetszolgálat és több mint húsz éve állandó stratégiai partnere, a SPAR legújabb közös kezdeményezése keretében a tiszaburai varróüzemben foglalkoztatott lányok és asszonyok által készített vászon bevásárlótáskákat értékesítik az INTERSPAR üzletek.

Tiszabura az ország egyik legszegényebb településeként ismert, a faluban három éve zajlik a felzárkózást segítő, máltai Jelenlét Program.

A Szeretetszolgálat iskolát, óvodát és szociális irodát működtet itt, valamint asztalosműhelyt és varróüzemet is létesített. A varrodában a településen élő nők dolgoznak, akik a helyben szervezett képzésen sajátították el a szakmát. A korábban segélyekre szoruló, elhelyezkedni nem tudó emberek ma már értékteremtő munkát végeznek, amely a családok életét is megváltoztatta. Az üzem első nagy sikere az idei Budapest Borfesztiválra készített több mint negyvenezer nyakba akasztható pohártartó elkészítése volt, a mostantól kapható vászontáskák pedig a második komoly referenciamunkát jelentik.

„A többször használható, környezetbarát bevásárlótáskák forgalmazásával a SPAR-csoport munkával látja el a tiszaburai üzemet, ezzel nagyban hozzájárul a varroda hosszú távú működéséhez”

– mondta Romhányi Tamás, a Magyar Máltai Szeretetszolgálat kommunikációs vezetője. A tiszaburai vászontáskák az INTERSPAR hipermarketekben 549 forintos darabáron vásárolhatóak meg a kasszasoron, és ahogy a varróüzem növeli a termelést, úgy válnak elérhetővé egyre több SPAR szupermarketben is 2020 elejétől.

„A SPAR családi vállalkozásként mélyen átérzi a közösségek szolgálatának fontosságát, számtalan hasznos és jótékony kezdeményezés támogatói vagyunk, köszönhetően vásárlóinknak is. Folyamatosan új programokat tervezünk és indítunk közösen, amelyek között kiemelt helyet foglal el a nehéz sorsú családok felkarolása. Többet szeretnénk adni, mint az alkalmankénti támogatás, ezért komplexebb, hosszú távú és fenntartható támogatási rendszerben gondolkodunk, amely nagy eséllyel vezet eredményre” – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.

A máltai varroda vászontáskái nem csupán strapabíróak, hanem divatosak is

. Az egyedi megjelenés a Máltai Manufaktúra kommunikációs partnerének, a Carbon Group ügynökségnek köszönhető, amely támogatásképpen minden grafikai és dizájnmunkát ingyenesen végzett a Magyar Máltai Szeretetszolgálat számára.

Forrás: 
Magyar Máltai Szeretetszolgálat

Népszerű agrárszaklapok

Ezeket olvasta már?

Gluténmentes, segíti a fogyókúrát, az öregedés és daganat ellen "dolgozik", sőt még finom is

Marokszámra esszük a vitaminokat és ásványi anyagokat tartalmazó pirulákat – amelyektől gyakorta még éhesek is leszünk –, kínlódunk a plusz kilókkal, és sokszor borzasztó ízű, ám egészségesnek mondott diétás kosztot fogyasztunk. Holott számos olyan terményünk van, amely nagyszerűen helyettesítheti a drága tablettákat, jótékony hatása van az egészségünkre, és segít, ha fogyni akarunk.

A narancsborok hazai fogadtatása

A narancsborok speciális termékek a borpiacon, mert egyrészt ősi eljárással készülnek a grúz borkészítési filozófiának tisztelegve, másrészt trendként robbantak be a gasztronómiába. Nemcsak a fogyasztók, de még a borászok körében is ismeretlenek sokszor, ami megnehezíti a piaci pozicionálásukat és hosszú távú trendként való megmaradásukat.

Miért éri meg kis üzletben árusítani a mézet? Kizárólagosság, vagy sem

A mézet egy kis üzletben árusítja. Egyik nap az üzletvezető azt mondja önnek, hogy egy másik mézszállítót is be fog vonni, hogy legyen választási lehetőség. Gyorsan át kell gondolnia a lehetőségeket, és bebizonyítani, hogy miért nem kellene ezt tennie, miért önnek kellene az egyetlen beszállítónak maradnod. De adunk ötletet arra is, ha be szeretne jutni egy kis üzletbe.

Kiváló minőségű hal karácsonyra: már megkezdődött az őszi lehalászás

Advent mindenképpen kiemelt időszaka a hazai halfogyasztásnak, az éves mennyiség 38-40 százaléka ebben az időszakban kerül az asztalokra. A „Kapj rá!” halfogyasztást népszerűsítő marketingkampány látványkonyhával, receptes kiadványokkal, kvízjátékokkal, gyerekfoglalkoztatóval és természetfotó-kiállítással várja a látogatókat decemberben az „Adventi Ünnep a Bazilikánál” elnevezésű rendezvényen.

Táska és pénztárca kaktuszbőrből? Már nem lehetetlen

Egy új mexikói márka meglepte a divatipart organikus, teljesen természetes és állatkínzás mentes termékével. A kaktuszbőr a legújabb vegán anyag, aminek rendkívül sikeres jövőt jósolnak.

Berobbantak a brazil húsok Kínába

Sorra döntik a rekordokat a brazil húsok, ezúttal a szarvasmarha ára ért el történelmi csúcsot – és ennek hátterében is a Kínában tomboló afrikai sertéspestis áll.

„Megtanulunk együtt élni a tűzzel”

Az EU négymillió eurót ajánlott fel tizenöt erdőtűz-specialista szakértő kiképzésére abból a megfontolásból, hogy a klímaváltozás velejárójaként mind gyakoribbak lesznek Európában is a természetes vegetációban kiütő tüzek. A projektet a hollandiai Wageingen Egyetem koordinálja, olvasható az intézmény negyedéves kiadványának legfrissebb számában.

A fásítás élhetőbb környezetet teremt a városokban

Fontos gyarapítani erdeink területét, és gondozni a faállományt, de legalább ennyire lényeges, hogy a településeken, városokban élők életminőségét faültetéssel, vagy éppen a meglévők karbantartásával jobbá tegyük – fogalmazott Feldman Zsolt az Országfásítási Program kaposvári állomásán.

Az agrárium zöldellő lehetőségekkel várja a fiatalokat

Aki életpályaként a magyar mezőgazdaságot, vagy az élelmiszeripart választja, biztosan nem jár rosszul – hangzott el a Fiatal Vállalkozók Országos Szövetségének (FIVOSZ) pódiumbeszélgetésén, amelyet a Fiatal Vállalkozók Hetének jegyében szerveztek.

Közel 200 millió euró jut az uniós élelmiszerek promóciójára

Az Európai Bizottság 2020-ban 200,9 millió eurót fog fordítani az európai agrár-élelmiszeripari termékek népszerűsítésének finanszírozására, az Unión belül és kívül egyaránt.