A világban már jó ideje tartó folyamat egy brand kiépítése során, hogy az adott vállalat nemcsak szigorúan a saját márkájának a termékeit promotálja, hanem van egyfajta társadalmi szerepvállalása is; amikor a szélesebb társadalmi közösség felé nyitva meg akarja mutatni termékeit a különböző marketingcsatornákon keresztül, ami a márkát erősíteni tudja.
Ennek a háttériparágnak a megjelenése hozta elő a különféle logózott termékek piacra kerülését.
Mindez ruházati termékektől kezdve a sportrendezvényeken át, leszivárgott egészen a szélesebb termékkörökig is, ami a gyermekjátékokat is érinti.
– mondja Balogh Viktor marketingigazgató.
Ezek természetesen jogvédett termékek, szerepelnek rajta a John Deere által használt márkavédő ismérvek, amelyek színben, logóban jellemzik az adott márkát – igen élethűen. A KITE 2007-2008-as évektől – mióta létrehozták webshopjukat – jelentetik meg a John Deere újdonságait, amelynek több százas termékpalettája a termékkatalógusban egybeszedve megtalálható.
Bemutatóközpontok kialakítása során berendezési tárgyakként is remekül használhatóak, de ajándéktárgyakként is kiválóak.
– „Gyakran előfordul, hogy egy adott típusú John Deere géppel rendelkező gazda annak kicsinyített mását is megveszi, de a felnőttek mellett a gyermekek számára, főleg karácsonykor vagy gyermekünnepekkor is igen népszerű ajándéktárgynak számítanak” – meséli Balogh Viktor.