Back to top

Újabb három sajátmárkás COOP-termék a legjobbak között

Idén újabb három termékkörben is Érték és Minőség Nagydíj védjegyhasználattal és kitüntető címmel ismerték el a COOP sajátmárkás termékeit. Az ezúttal harmadik alkalommal kiosztott elismeréseket a COOP Jót jó áron téliszalámi és paprikás téliszalámi, a bolognai mártás alappor és a Jó nekem natúr desszertrúd termékei kapták meg.

A Magyar Termék Nagydíjat 2018-ban felváltó Érték és Minőség Nagydíj (ÉMIN) védjegy használatát és kitüntető címet a díjazott termékek forgalmazói szeptember 9-én vették át Budapesten, a jelenlegi speciális helyzetben a hagyományoktól eltérően a Vajdahunyadvárban található Mezőgazdasági Múzeumban.

Az ÉMIN védjegy azon gazdasági szervezetek elismerését és díjazását jelenti, amelyek tevékenységük során bizonyíthatóan elkötelezettek a minőség ügye iránt, és kiemelt fontosságot tulajdonítanak a jó minőségű áruk előállításának, illetve szolgáltatások nyújtásának.

A harmadik alkalommal meghirdetetett pályázaton a COOP üzletlánc sajátmárkás termékei három termékkörben is elnyerték a védjegy használatát: a Kaiser Food Kft. által gyártott Jót jó áron téliszalámi és paprikás téliszalámi, valamint a Szilasfood Kft. által gyártott Jót jó áron bolognai mártás alappor, valamint Sole-Mizo Zrt. által gyártott COOP Jó nekem natúr desszertrúd kapta meg az elismerést.

Balról: Imre Viktor; Szentesi Sándor; Tóth Géza; Benkő András; Farkas Sándor, az Agrárminisztérium miniszterhelyettese

A COOP idén is úgy döntött, hogy a gyártó partnereivel együtt veszi át a díjakat, akik egyben megkapták azok másodpéldányait is. Ezzel is azt fejezi ki az üzletlánc, hogy hisz a tiszteleten és a korrekt üzleti magatartáson alapuló partnerkapcsolatokban, valamint abban, hogy eredményeket csak összefogással lehet elérni. A COOP meggyőződése, hogy eme kitüntető cím is a kiváló partneri együttműködés gyümölcse, így a siker is közös. Tóth Géza, a Co-op Hungary Zrt. vezérigazgatója ezzel kapcsolatban nyilatkozta:

„Az elismerés megosztása egy gesztust jelent a részünkről, mivel úgy véljük, nemcsak a COOP, hanem a gyártó partnereink érdeme is, hogy ezek a sajátmárkás termékeink a díjjal is elismert magas színvonalat el tudják érni.

Ez a kitüntetés legalább annyira szól nekik, mint nekünk, hiszen bár közösen alakítjuk ki a sajátmárkás termékek csomagolás és marketingjét, a termékeket ők gyártják.”

Kiemelte: a COOP évek óta elkötelezett az iránt, hogy a saját márkás termékeknél is minél magasabb, de megfizethető árú minőséget tudjon biztosítani a fogyasztóknak. „A díjat elnyert termékek a saját kategóriájukban jó forgalmú és a fogyasztóknak bátran ajánlható termékeknek számítanak” – tette hozzá.

Kiss Károlyné, az Érték és Minőség Nagydíj védjegy alapítója azt hangsúlyozta, hogy: a COOP egy olyan kereskedelmi lánc, amely számára láthatóan fontos, hogy a hazai kis és közepes vállalkozások termékeit eljutassa a fogyasztóknak. „A COOP hitvallása, üzletfilozófiája a kereskedelmi szektor szereplői számára követendő és példaértékű lehet” – emelte ki.

Imre Viktor, a Szilasfood Kft. ügyvezető igazgatója azt emelte ki, hogy: „A COOP-hoz hasonlóan szövetkezeti gyökerekkel rendelkezünk, kapcsolatunk a Coop üzletlánccal 25-30 éves múltra tekint vissza, amely folyamatosan fejlődik. A COOP olyan szerepelője az élelmiszeriparnak, amely kiemelten fókuszál a hazai gyártókra, amelyért köszönettel tartozunk nekik.” Hozzátette: a Coop sajátmárkás termékek gyártását 2010-ben kezdte el a Szilasfood, és azóta is folyamatosan bővül a termékskála. A forgalom jelenleg éves szinten a félmilliárd forinthoz közelít.

Benkő András, a Kaiser Food Kft. kereskedelmi és marketing igazgatója elmondta:

„már hosszú évekre tekint vissza az együttműködésünk a COOP-pal, több termékünk jelen van az üzletlánc polcain sajátmárkás csomagolásban, amelyek jelentős forgalmat generálnak.”

Kiemelte: a két cég mindig is fontos volt egymás számára, folyamatosan tárgyalunk újabb együttműködési lehetőségekről, és lehet, hogy ennek újabb konkrét eredményét a COOP vásárlói hamarosan látják majd azt üzletek polcain” – árulta el.

Szentesi Sándor, a Sole-Mizo Zrt. kereskedelmi igazgatója kiemelte: „több évtizedes együttműködésünk során számtalan terméket fejlesztettünk ki közösen.” A cég 2008 óta gyárt sajátmárkás termékeket a COOP számára széles termékportfoliót lefedve (tej, tejföl, túró, túródesszert, sajt), ami meghatározó és biztos forgalmat eredményez.

Forrás: 
COOP sajtóközlemény

Népszerű agrárszaklapok

Ezeket olvasta már?

Pilisi lakomák

A Pilis lenyűgöző, fenséges, fejedelmi hely. Szinte hallani Mátyás király vezéreinek döngő lépteit, s ahogyan kupáikat a nehéz asztalra csapják. Régen királyi vadászterület volt, ám méltóságát máig megőrizte. A Római birodalom virágzásának idején a Duna mentén futó védvonalakat összekötő utak közül több a Pilis, Visegrádi-hegységen keresztül vezetett.

Erre figyeljenek a baromfitartók!

Bár Magyarország szeptember elejére visszaszerezte madárinfluenza-mentes besorolását, a baromfitartóknak továbbra is számos dologra oda kell figyelniük, hogy a lehető legkisebbre csökkentsék a vadmadaraktól való újrafertőződés esélyét.

Zakuszka Erdély ízeivel

Amikor Szabó Szilvia először kóstolt zakuszkát Erdélyben, rögtön rabul ejtette az ízvilága, és úgy gondolta, ha ő ennyire megkedvelte, más is szívesen fogyasztaná. Erre az elképzelésre alapozva hozta létre Erdély ízei és kincsei névre keresztelt vállalkozását, amely nemcsak a zakuszkát kezeli kiemelten, hanem a gasztronómiai hagyományokat is őrzi.

A walesi vörös hús ágazat felkészült a Brexitre

A Brexit átmeneti időszakának végén a walesi bárány- és marhahús-exportőrök a lehető legnagyobb mértékben felkészültek az új papírmunkára és az adminisztrációra, de a Hybu Cig Cymru (HCC) a walesi vörös hús fejlesztéséért, promóciójáért és forgalmazásáért felelős ipari testület szerint nagyon aggódnak a vámok hatása miatt, ha nem jön létre megállapodás.

Új államtitkár felügyeli az élelmiszerlánc-biztonságot

A koronavírus okozta válsághelyzet egyértelművé tette, hogy az élelmiszer-ellátás biztonsága stratégiai jelentőségű terület, nemzetbiztonsági kérdés. Az Agrárminisztérium célja, hogy hazánkban továbbra is fenntartsuk, illetve emeljük ennek a mindannyiunkat érintő és a nemzetgazdaság szempontjából is meghatározó területnek a rangját.

A német sertéshús az EU-ban "rekedt"

Növekedett a német húsok mennyisége az európai piacokon, miután az ázsiai országok megtiltották a német húsimportot az afrikai sertéspestis kitörése után. A Reuters szerint Európában a sertésárak körülbelül 14% -kal csökkentek a német húsáruk beragadása miatt.

Márka üdítőital: a magyar szabadalom

Jövőre lesz 50 éve, hogy Budafokon elkészült az első MÁRKA szőlő ízű szénsavas üdítőital-minta a pincegazdaságok kutató laboratóriumában (BKKL).

Idén drasztikusan kevesebb svájci csoki fogyott

Több, mint 14 százalékkal kevesebb csokoládét adtak el a svájci gyártók idén, mint egy éve, melynek fő oka, hogy a vendéglátóiparban - elsősorban a éttermekben és a hotelekben - a járvány miatt jelentősen visszaesett a forgalom.

Nemzetközi borturisztikai díjat nyert a Taste Hungary

Nemzetközi díjat nyert a magyar borok kóstoltatásával és nemzetközi megismertetésével több mint egy évtizede foglalkozó Taste Hungary csapata, a céget többek között a közösségi média innovatív használatáért jutalmazta az angol The Drinks Business magazin - közölte a társaság. A hagyományos London Wine Fair helyett a díjátadót idén a járványhelyzet miatt online rendezték Londonban.

A hűtési technológiákról tart szakmai programot a NAK

A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) Élelmiszeripari Igazgatósága a „TANULJUNK EGYÜTT!” című programsorozat keretében ingyenes szakmai eseményt rendez, amelyen az iparág szereplői megismerhetik, hogyan javítható a termékek minősége a vákuumtechnika segítségével.