Back to top

Vissza a 90-es évekbe, avagy a Burger King logót vált

A Burger King nagy változtatásra szánta el magát, miszerint 20 éve először megváltoztatja eddigi logójának design-ját. A gyorsétteremlánc a twitteren tette közzé először a képet új logójáról, mely szinte teljesen megegyezik azzal, amit az 1990-es években használtak.

Az amerikai gyorsétteremlánc logócseréje során a legnagyobb változtatás a hamburger zsemle színén történt: a zsemle citromsárga színét egy egyszínű melegebb narancssárga árnyalatra váltották, valamint elhagyták a kék kört, mely keretet adott a zsemlének.

A vállalat a termékek új csomagolását is felfedte, melyeken már az új logó van, a hamburgerek papírján pedig a szendvicsek fantázianevei szerepelnek hatalmas színes betűkkel feltűntetve.

A Burger King közösségi média oldalának követői rövid időn belül felfedezték, hogy a márka saját magára hivatkozik „új” logójával, mely teljesen megegyezik azzal, amit az 1990-es években használtak, mielőtt bejelentették a mai design-t 1999-ben.

 

 

Az egyik twitter falhasználó az új logó képe alá azt írta, hogy „mindig érzékeny pont lesz számomra a Burger King azóta, hogy anyukám gyerekként ott dolgozott… biztos, hogy a hamburgerek íze már nem ugyanolyan, de azt látni, hogy visszahozzák a 90-es évekbeli lógót… nosztalgiával tölt el”.

Míg egy másik felhasználó aszerint vélekedett, hogy „nem úgy tűnik, mintha a minimalizmus stílusát követné, csak visszatér a régi verzióhoz egy jelentősen szebb kiadásban, kétségtelenül jobb ez a logó.”

A vállalat közölte, hogy a színek, melyeket az új designnál használtak az éttermeikben alkalmazott grillezési folyamatra utalnak, valamint azt is hozzátették, hogy az új betűtípus neve „Flame”, azaz láng, mely szintén a sütési folyamatokra vezethető vissza.

 

 

A Burger King az új logót és csomagolási design-t követően a munkavállalóik munkaruháján is stílusmódosításokat hajt végre, mely megegyezik a megújult arculattal.

Forrás: 
independent.co.uk

Népszerű agrárszaklapok

Ezeket olvasta már?

Családias pagony

A Rábaköz igazi kis ékszerdoboza a Kisalföldi Erdőgazdaság Zrt. kezelésében lévő Göbös-major. Eldugott zug, ahová az aktív pihenésre vágyók, valamint csendre és nyugalomra kiéhezett városiak egyaránt szívesen jönnek.

Folytatódik a Nébih élelmiszerpazarlás elleni programja, a Maradék nélkül

2021. február 25-én, online zárókonferencián összegezte a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) Maradék nélkül programjának legfontosabb eredményeit.

Zöldség-gyümölcs: az egyformák közt is válogat a vásárló

A világon megtermelt élelmiszer egyharmada hulladékként végzi. Az élelmiszerpazarlás nem csupán társadalmi, hanem környezetvédelmi gond is: amikor élelmiszer kerül a hulladékba, akkor a megtermeléséhez, szállításához és csomagolásához felhasznált összes energia és víz is veszendőbe megy. A termelőknek, kereskedőknek egyaránt érdeke a pazarlás mérséklése, és ezért egyre többet tesznek.

Elrajtolt a „Magyarország étele 2021” szakácsverseny

Az Étrend Magyar Konyhafőnökök Egyesülete (ÉTREND) a Felcsúti Letenyey Lajos Gimnázium Szakgimnázium és Szakközépiskola együttműködésével és a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakmai partnerségével immár negyedik alkalommal hirdeti meg a „Magyarország étele” elnevezésű, élőmunkás melegkonyhai szakácsversenyt.

A legújabb tárolási módszerek

A koronavírus-járvány miatt fölértékelődött az élelmiszerbiztonság, aminek egyik fontos tényezője a megfelelő tárolás. Számos módszert dolgoztak ki a gyümölcsök minél hosszabb eltartására, a szabályozott légterű hűtőtárolás az 1950-es évek óta bevált gyakorlat.

Tarolt a szalmonellás csirke Nagy-Britanniában

Több százan, köztük sok kisgyerek súlyosan megbetegedett, miután szalmonellával fertőzött lengyel import baromfihúst evett, és egy halálos áldozatot is követelt az olcsó panírozott csirke.

Műmajonézt gyártottak, nem lett rossz

A Wageningen Egyetem kutatócsoportja mikroorganizmusok segítségével készített majonézt. Bár a termékük állítólag finom lett, nem az áruházak polcaira szánják, sokkal inkább az élelmiszeripar érdeklődését szeretnék felkelteni az állati fehérjét helyettesítő megoldások iránt.

Étel-itallal monitoron át ismerkedni nem ideális, de jól sikerült

A többi év eleji nagy szakkiállításhoz hasonlóan online eseményként zajlott le a biovilág legnagyobb találkozója, a nürnbergi vásárközpont által szervezett Biofach is. Majdnem 14 ezren követték az igen színesre összeállított programok valamelyikét, és a szervezők is elégedettek, de azért mindenki várja már a jövő februári élő találkozást.

Késnek a banánszállítmányok

Az Atlanti-óceánon tomboló viharok, illetve a világjárvány miatti logisztikai fennakadások miatt akadozik a banánkereskedelem – számolt be róla a fruchthandel.de portál.

Évente 1450 tonna gyümölcsöt és zöldséget mentenek meg

A szokatlan megjelenésű, ám tökéletes minőségű és ízű gyümölcsök és zöldségek teljes értékű élelmiszerek, nem szabad kidobni őket. Erre hívja föl a figyelmet a svájci vállalat, amely saját márkanévvel ellátva hozza forgalomba a szépséghibás termékeket.