0,00 HUF

Nincsenek termékek a kosárban.

2024. március 28.

Vissza a 90-es évekbe, avagy a Burger King logót vált

A Burger King nagy változtatásra szánta el magát, miszerint 20 éve először megváltoztatja eddigi logójának design-ját. A gyorsétteremlánc a twitteren tette közzé először a képet új logójáról, mely szinte teljesen megegyezik azzal, amit az 1990-es években használtak.

Az amerikai gyorsétteremlánc logócseréje során a legnagyobb változtatás a hamburger zsemle színén történt: a zsemle citromsárga színét egy egyszínű melegebb narancssárga árnyalatra váltották, valamint elhagyták a kék kört, mely keretet adott a zsemlének.

A vállalat a termékek új csomagolását is felfedte, melyeken már az új logó van, a hamburgerek papírján pedig a szendvicsek fantázianevei szerepelnek hatalmas színes betűkkel feltűntetve.

A Burger King közösségi média oldalának követői rövid időn belül felfedezték, hogy a márka saját magára hivatkozik „új” logójával, mely teljesen megegyezik azzal, amit az 1990-es években használtak, mielőtt bejelentették a mai design-t 1999-ben.

 

 

Az egyik twitter falhasználó az új logó képe alá azt írta, hogy „mindig érzékeny pont lesz számomra a Burger King azóta, hogy anyukám gyerekként ott dolgozott… biztos, hogy a hamburgerek íze már nem ugyanolyan, de azt látni, hogy visszahozzák a 90-es évekbeli lógót… nosztalgiával tölt el”.

Míg egy másik felhasználó aszerint vélekedett, hogy „nem úgy tűnik, mintha a minimalizmus stílusát követné, csak visszatér a régi verzióhoz egy jelentősen szebb kiadásban, kétségtelenül jobb ez a logó.”

A vállalat közölte, hogy a színek, melyeket az új designnál használtak az éttermeikben alkalmazott grillezési folyamatra utalnak, valamint azt is hozzátették, hogy az új betűtípus neve „Flame”, azaz láng, mely szintén a sütési folyamatokra vezethető vissza.

 

 

A Burger King az új logót és csomagolási design-t követően a munkavállalóik munkaruháján is stílusmódosításokat hajt végre, mely megegyezik a megújult arculattal.

Forrás: independent.co.uk