Back to top

Minősített minőség: a Magyar Mezőgazdaság a legkiválóbb márkák között

Idén kilencedik alkalommal ült össze a 22 tagú, független szakemberekből álló zsűri, akik a Bisnode-adatbázis segítségével döntöttek arról, hogy mely üzleti márkák viselhetik a Business Superbrands védjegyet. A Magyar Mezőgazdaság bekerült e szűk körbe.

A szakmai bizottság döntése alapján a „Magyar Mezőgazdaság” márkát érdemesnek találták arra, hogy a hazai agrármédia cégek közül elsőként elnyerjük a Business Superbrands 2017 elismerést. 

A Business Superbrands program az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjait emeli ki, azaz olyan magyarországi cégeket, illetve márkákat, amelyek nem elsősorban a fogyasztókkal, hanem vállalkozásokkal, szervezetekkel állnak kapcsolatban.

 A Superbrands díj olyan pozitív visszajelzés a márkáról, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat, valamint irányt szab a folyamatos fejlődésre törekvő piaci szereplők számára, és példát mutat a sikeres márkaépítéshez.

 

A védjegy elnyerése szigorú bírálattól függ. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet.

A Bisnode adatbázisa alapján, továbbá a jelentős hazai szakmai szervezetek és szövetségek ajánlásainak figyelembevételével létrejövő mintegy 4000 márkát tartalmazó lista pénzügyi és szakmai szűrést követően kerül a 22 tagú, független szakemberekből álló zsűri elé. Ebbe a listába éppúgy beletartoznak a legnagyobb nyereségű hazai cégek, mint – az egyes szektorok iparkamarái, egyesületei, szakmai szervezetei által javasolt – olyan kisebb vállalkozások, amelyek az üzleti élet kiválóságainak számítanak, valamint kiemelkedő a hazai kommunikációs és márkaépítési gyakorlatuk.

A Superbrands nagy hangsúlyt fektet a fogyasztók elérésére, így a márkák szakmai és pénzügyi előszűrése után, a bizottság értékelése idén is kiegészült a GfK Hungaria Piackutató Intézet által a fogyasztók körében végzett online márkaismertségi és kedveltségi kutatással.

A díjat odaítélő bizottság az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják a Magyar Mezőgazdaság márka eddigi sikerességét és hitelességét.

"Szemben a látszattal, a Superbrands díjat nem a zsűri dönti el, azt a brand maga vívja ki magának. Ez a tény persze nem csorbítja a zsűri szerepét: a kvalifikált szakemberek szigorú szakmai szempontrendszer alapján validálják ezt a sikert, és járulnak hozzá ahhoz, hogy ez széles körben is elismerve legyen. Mindezek alapján igazi érték a Superbrands díj, ami azt jelenti, hogy az nemcsak a múlt teljesítményének az igazolásáról szól, hanem komoly ösztönző a brand kitüntetett szerepének a megőrzése és további erősítése érdekében" - mondta dr. Salgó István, a Business Superbrands bizottság elnöke az elismerés odaítélése kapcsán. 

Hisszük, hogy a minősítés, amelyet a Magyar Mezőgazdaság márka elnyert, nemcsak biztonságot, de garanciát is nyújt olvasóink és partnereink mindennapi választásához!

 

Köszönjük Olvasóink és Partnereink bizalmát!

 

 

Horváth Roland

marketingvezető

Magyar Mezőgazdaság Kft.

Forrás: 
magyarmezogazdasag.hu

Népszerű agrárszaklapok

Ezeket olvasta már?

Dokumentumfilm mutatja be a Janka Tanya autista fiataljait

A Hosszú út című film a tótvázsonyi segítő közösségben élő sérült fiatalok mindennapjairól készült, a társadalmi beilleszkedés bátorító példájáról szól. A dokumentumfilm létrejöttét a SPAR támogatása tette lehetővé.

A tudomány átszövi mindennapjainkat

A Magyar Tudomány Ünnepének nyitóeseményét november 4-én tartották a Pannon Egyetemen, Veszprémben. Az ünnepi köszöntőkből megtudhattuk, hogy a tudomány művelői napról napra újabb és újabb értékeket teremtenek, legyen szó például a gabonanövények aszálytűrésének genetikai alapjairól, a kutatók új tudással bővítik az emberiség közös tudáskincsét.

Két év alatt 43 százalékkal csökkentette az élelmiszer-hulladékot a Tesco hazánkban

A Tesco évek óta sokat tesz az élelmiszer-hulladék mennyiségének csökkentése érdekében, és ezért az erőfeszítéséért idén már negyedik alkalommal érdemelt ki elismerést. Az üzletlánc élelmiszer-pazarlás elleni kampánya ezüst díjat nyert az International Business Awards 16. fordulójának „Az év társadalmi felelősségvállalási programja Európában” kategóriájában.

Teremtsük meg a magyar sajt divatját!

Kevés érmet adott ki a zsűri a VII. Magyar Sajtmustrán rendezett sajtversenyen, azonban mind a 120 nevezőnek lehetősége van a rendezvény ideje alatt megtudni, mit találtak a bírálók jónak és miben hibázott a sajtmester. Elvégre „a magyar sajt közös ügyünk” – ahogy azt az Agrárminisztérium mezőgazdaságért felelős államtitkára mondta a rendezvény megnyitóján.

„Az Év Pincészete Magyarországon 2019-ben” Günzer Tamás Pincészete

A Hegyközségek Nemzeti Tanácsa, a Magyar Bor Akadémia és a Magyar Szőlő- és Bortermelők Szövetsége 2002-ben megalapította „Az Év Pincészete Magyarországon” kitüntető címet. Ebben az évben a díjat Günzer Tamás Pincészete nyerte el.

Az év dísznövénykertészei

Az OMÉK-on adta át ünnepélyes keretek között a Magyar Díszkertészet Szövetsége Szakmaközi Szervezet Az év dísznövénykertésze díjat a díszkertész-színpadon. Az idén az ágazatért és a zöld, virágos környezetért sok éve tevékenykedő négy kertész és vállalkozás érdemelte ki a szakma megbecsülését.

A vidéki értékek megőrzését díjazták

Az agráriumnak szerves része a falusi turizmus, ennek következményeképpen a Falusi Agroturizmus Országos Szövetsége olyan értékeket kíván elhelyezni a turisztikai piacon, amelyet a vidék képvisel. A szövetség közel tíz éve alapított több, az ország régióira szétbontott díjakat, valamint egy különdíjat, mely az egész ország turizmusára kiható, illetve a falusi turizmus ügyét előre vivő tevékenységet értékeli.

Gálóczhi-Tömösváry Róbert lett az év szaktanácsadója

Átadták az Év szaktanácsadója díjat: az idén első alkalommal odaítélt elismerést Gálóczhi-Tömösváry Róbert nyerte el. A díjat a 79. OMÉK “Tudásátadás és tanácsadás” címmel rendezett konferenciája keretében adta át Nagy István agrárminiszter, Győrffy Balázs, a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara elnöke, és Jakab István, a Nemzeti Agrár-tanácsadási Bizottság (NATAB) elnöke.

Pálinkafőzőgyártók is bemutatkoznak az OMÉK-on - 2. rész

Az OMÉK-on több magyar, pálinkafőző gyártó és forgalmazó cég is részt vesz kiállítóként. Kétrészes cikksorozatunk második részében a pálinkafőzés.com—ot mutatjuk be.

Akinek nincs múltja, annak nincs jövője

A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) Magyar Kézműves Remek címmel meghirdetett pályázatának díjkiosztó ünnepségére került sor ma délelőtt. A tizenhetedik alkalommal kiírt pályázat célja a magyar kézművesség értékeinek, mestereinek és a minőségi kézműipari termékeknek az elismerése, a népi kézműves mesterségek hagyományainak tovább éltetése.