Back to top

Együttműködésben a jövő agrárszakembereivel

Együttműködési megállapodást kötött a Magyar Mezőgazdaság Kft. és a Corvinus Agribusiness Diákszervezet.

Fotó: Forgács Tibor
A Corvinus Agribusiness a Budapesti Corvinus Egyetem agráriummal foglalkozó diákszervezete, melynek célkitűzése az agrármérnök hallgatók és az agrárszektor iránt érdeklődő diákok gyakorlatias oktatása, valamint a mezőgazdasági pálya népszerűsítése a fiatalok körében.

A diákszervezet a hallgatók szakmai tudásának fejlődését rendszeres szakmai előadásokkal, konferenciákkal, kurzusokkal, valamint tanulmányi kirándulásokkal és üzemlátogatásokkal is segíti.

A Magyar Mezőgazdaság Kft. – a hazai vezető agrármédia cég – és a Corvinus Agribusiness egyaránt szívügyének tartja az agrárium iránt érdeklődő fiatalok megszólítását, valamint azt, hogy a jövő agrárszakemberei minél szélesebb körű szakmai tudást szerezzenek meg már az egyetemi éveik alatt.

Fotó: Forgács Tibor
Az együttműködés legfontosabb célja, hogy a két fél közös erővel még hatékonyabban lesz képes hozzájárulni a fiatal agrárszakemberek tudásának folyamatos bővítéséhez és ezáltal hosszú távon hazánk mezőgazdaságának fejlődéséhez.

Forrás: 
magyarmezogazdasag.hu

Népszerű agrárszaklapok

Ezeket olvasta már?

A magyar vidék szellemi háttere

Jogelődje, a Szent István Egyetem hagyományait megőrizve, de a XXI. századnak megfelelő innovatív szemléletmóddal alapították meg tavaly február 1-jén a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetemet, élén az agilis, fiatalos lendülettel, ugyanakkor kellő szakmai tapasztalattal rendelkező Prof. Dr. Gyuricza Csabával.

Drón: valami van a levegőben

A MyActionCam Kft. és a Magyar Mezőgazdaság Kft. közös rendezvénysorozatot indított, melynek célja az innovációban és a precíziós gazdálkodásban gondolkodó gazdálkodók megismertetése a dróntechnológiával, a jogszabályokkal és a biztonságos üzemeltetéssel. A roadshow első állomása a Bernecei Bogyós Kft. meggyesében volt, s a megjelent gazdák érdeklődéséből kiderült, sokakat foglalkoztat a téma.

A generációk együttes ereje formálja a jövő gazdálkodását

Soha nem felejti el honnan jött, éppen ezért a mai napig vidéki gazdának vallja magát, akinek egész életútja során a vidék felvirágoztatása volt a célja. Ez most sincs másként, az Országgyűlés újraválasztott alelnökeként és a Magosz elnökeként továbbra is a vidék, a vidéki parasztság sorsa az élete, és akiknek a szolgálatában nap mint nap megalkuvás nélkül dolgozik.

Tartsuk meg a gyepet, és a gyep megtart minket!

A hazai gyepek állapota nagyon sokat romlott a Natura 2000 szabályozás óta. Egyre kevesebb állatot képesek ellátni egyre kevesebb legeltetési nappal. Mindez a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem, valamint kiadónk, a Magyar Mezőgazdaság Kft. Agrárakadémia rendezvénysorozata keretében hangzott el a MATE Kaposvári Campusán április 20-án.

Ismét kiváló üzleti márka lettünk

A legsikeresebb hazai fogyasztói, üzleti vagy innovatív márkákat díjazták. Kiadónk, a Magyar Mezőgazdaság Kft. kiváló üzleti márka kategóriában immáron hatodik alkalommal nyerte el a MagyarBrands díjat, amelyet Sári Enikő ügyvezető igazgató személyesen vett át.

Akarunk-e jövedelmezőbben gazdálkodni?

Az igazi kérdés nem az, hogy akarunk-e digitális alapon, precíziósan termelni, vagy hogy melyik szoftver erre a legalkalmasabb, hanem hogy akarunk-e eredményesebben, nagyobb haszonnal gazdálkodni. Egyebek mellett ez derült ki az Agrárakadémia idei első rendezvényén a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem gödöllői kampuszán a A MATE és a Magyar Mezőgazdaság Kiadó rendezésében tartott fórumon.

Kiadónk médiapartnerként csatlakozott a Magyarok Kenyere programhoz

Az Országházban került sor a Magyarok Kenyere – 15 millió búzaszem program szervezői és a Magyar Mezőgazdaság Kft. közötti együttműködési megállapodás aláírására, amelynek célja a kezdeményezés kommunikációs és médiatámogatásával, népszerűsítésével kapcsolatos közös tevékenységek kereteinek kijelölése.

Hullámvasúton a kommunikáció

Minden agrárpiaci szereplő életére és tevékenységére hatással vannak a változó tartalomfogyasztási trendek és az ezek hatására létrejövő új marketingkommunikációs és értékesítési eszközök. Az elmúlt időszak súlyos csapást mért számos iparágra, amely miatt a kommunikációs- és marketingeszközök hatékonysága is folyamatos változásban van.

Az egyetlen kertészeti hetilap

Az immár 71. évfolyamába lépő Kertészet és Szőlészet 2022-ben is hetente viszi házhoz az ágazati híreket, tudósít a szakmai rendezvényekről, ismerteti a legújabb technológiákat, fajtákat.

Magyar Mezőgazdaság – 30 éve hitelesen az agrártársadalomért – a kiadónk tulajdonosaival beszélgettünk

A Magyar Mezőgazdaság Kiadó alapításának 30 évfordulóját ünnepli. Ebből az alkalomból ült mikrofon elé négy tulajdonos, hogy erről a kalandokban és kihívásokban is bővelkedő 3 évtizedről meséljenek. A beszélgetés során régi, kedves anekdoták épp úgy előkerülnek, mint a jövő kihívásai.