Back to top

Minősített minőség – A Magyar Mezőgazdaság a legkiválóbb márkák között!

Idén a Magyar Mezőgazdaság márka „zsinórban” már harmadik alkalommal nyerte el – a hazai agrármédia cégek közül egyedüliként ‒ a Business Superbrands, valamint a kiváló magyar márkákat díjazó MagyarBrands díjakat!

Inzám Andrea Brand manager (Brand Content Kft.) és Horváth Roland marketingvezető (Magyar Mezőgazdaság Kft.)
Inzám Andrea Brand manager (Brand Content Kft.) és Horváth Roland marketingvezető (Magyar Mezőgazdaság Kft.)
Fotó: Forgács Tibor
A Superbrands díj olyan pozitív visszajelzés a márkáról, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat, irányt szab a folyamatos fejlődésre törekvő piaci szereplők számára, valamint példát mutat a sikeres márkaépítéshez.

A nemzetközi program keretében a nagyközönség számára ismert, magas minőséget szimbolizáló védjegyek, a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkák részesülnek a díjazásban.

A díjat odaítélő bizottság az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják a Magyar Mezőgazdaság márka eddigi sikerességét és hitelességét.

A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet.

A MagyarBrands program kiváló magyar vonatkozású márkákat díjaz, olyanokat, amelyek a magyar szellemi munka méltó képviselői hazánkban és határainkon kívül is.

A MagyarBrands díj odaítélése számszerűsíthető kritériumok alapján történik, amelyet egy önkéntes, független szakértőkből álló bizottság döntése egészít ki.

A szakértői bizottság összetett szempontrendszer alapján díjazta a „Magyar Mezőgazdaság” márkájának hírnevét, tradícióját, hazai és külpiaci aktivitását, értékteremtő képességét, misszióját és társadalmi felelősségvállalását, a cég stabil piaci helyzetét, a márka megbízhatóságát, valamint folyamatos innovációit a hazai agrármédiában.

A kiváló fogyasztói márkák kiválasztását a GfK Hungária Piackutató Intézet által végzett országos fogyasztói kutatás (ismertség, kedveltség) eredményei is befolyásolták.

A szakmai bizottság döntése alapján a Magyar Mezőgazdaság KIVÁLÓ MÁRKÁNAK számít, a hazai top márkák egyike.

Hisszük, hogy az imént említett minősítések, melyeket a Magyar Mezőgazdaság márka idén is elnyert, nemcsak biztonságot, de garanciát is nyújtanak olvasóink és partnereink mindennapi választásához!

Köszönjük Olvasóink és Partnereink folyamatos bizalmát!

Horváth Roland
marketingvezető
Magyar Mezőgazdaság Kft.

Forrás: 
magyarmezogazdasag.hu

Népszerű agrárszaklapok

Ezeket olvasta már?

A lovasedző nem pszichológus

2014 szeptemberében holland mintára indult el hazánkban a Talent Program, amelyet a Magyar Lovassport Szövetség a 2013-as sportágfejlesztési stratégia keretein belül az Emberi Erőforrások Minisztériuma és a Magyar Olimpiai Bizottság támogatásával valósít meg a három olimpiai sportágban.

A leginnovatívabb cégeknek adnak teret

A kutatás és fejlesztés terén úttörő szerepet betöltő vállalkozásokat keresik az immáron 28. alkalommal meghirdetett Magyar Innovációs Nagydíj Pályázat révén. Az idei kiírás ismertetésén elhangzott, jövőre az állam 32 milliárd forinttal több forrást biztosít majd K+F programokra.

Az elszántság és tudatosság kiváló terméseredményeket adott Vasban

Szinte az összes gabonaféle esetében fölülmúlták a Vas megyei gazdák az országos termésátlagot, őszi búzából 1 tonnával, őszi árpából 9 mázsával, kukoricából 5 mázsával termeltek többet, napraforgóból pedig hozták a 3 tonnás országos hektáronkénti átlagot. A NAK vasszécsenyi gazdatájékoztató fórumán értékelték a legjobbakat, kiosztották az 5. Vas megyei Búzatermelési Verseny díjait is.

Közép-európai borszalon Pécsett

Második alkalommal rendezi meg december 7-én a Pécsi Borozó gasztronómiai és bormagazin az Adventi Borszalont Pécsett, a Littke Palace Látogatóközpontban. Az évzáró boros-társasági eseményen hat országból mintegy 80 kiállító vesz részt, csaknem 200 bort lehet megkóstolni, mellette a baranyai gasztronómiai termelők finomságait is.

Üzleti Etikai Díj a SEFAG Zrt.-nek

A rá bízott természeti kinccsel való gondos gazdálkodás, kiemelt gondoskodás félezer munkavállalóról és szerteágazó társadalmi felelősségvállalási tevékenység – többek között ezekért ítélték oda az alapítók az Üzleti Etikai Díjat a SEFAG Zrt.-nek.

Neves nemzetközi borászati elismerésben részesítették Szepsy Istvánt

Magyar borászként elsőként érdemelte ki Szepsy István a Walter Scheel életműdíjat. A rangos nemzetközi kitüntetés, a magyar bor szempontjából is hatalmas siker.

Dokumentumfilm mutatja be a Janka Tanya autista fiataljait

A Hosszú út című film a tótvázsonyi segítő közösségben élő sérült fiatalok mindennapjairól készült, a társadalmi beilleszkedés bátorító példájáról szól. A dokumentumfilm létrejöttét a SPAR támogatása tette lehetővé.

A tudomány átszövi mindennapjainkat

A Magyar Tudomány Ünnepének nyitóeseményét november 4-én tartották a Pannon Egyetemen, Veszprémben. Az ünnepi köszöntőkből megtudhattuk, hogy a tudomány művelői napról napra újabb és újabb értékeket teremtenek, legyen szó például a gabonanövények aszálytűrésének genetikai alapjairól, a kutatók új tudással bővítik az emberiség közös tudáskincsét.

Két év alatt 43 százalékkal csökkentette az élelmiszer-hulladékot a Tesco hazánkban

A Tesco évek óta sokat tesz az élelmiszer-hulladék mennyiségének csökkentése érdekében, és ezért az erőfeszítéséért idén már negyedik alkalommal érdemelt ki elismerést. Az üzletlánc élelmiszer-pazarlás elleni kampánya ezüst díjat nyert az International Business Awards 16. fordulójának „Az év társadalmi felelősségvállalási programja Európában” kategóriájában.

Az állandóság a legnagyobb érték

Az immáron 12. alkalommal megrendezett Nemzeti Vágtának a Hősök tere szolgált helyszínül, és ezúttal október 19–20-án zajlott le, megközelítőleg tízezer látogató jelenlétében. Az esemény zökkenőmentes lebonyolításáért ezer ember dolgozott a helyszínen, ennek is köszönhető, hogy az idei vágta a megszokott, kimagasló nívóval várta az érdeklődőket.