A Starbucks leleplezte újítását miszerint újabb növényalapú termékeket vezetnek be ázsiai kávézóikba. A kávévállalat nyolc üzletében kezdi el bemutatni legújabb termékeit, melyek között szerepel a zabitalből készült csokis macchiato és a mandulital alapú mogyorós latte.
A csokis macchiatot eszpresszóból és zabitalból készítik majd vanília sziruppal és csokoládé öntettel koronázzák meg, míg a mogyorós lattét mandulából készült tejpótlóból, eszpresszóból, mogyoró szirupból és ropogós mandulából alkotják. Továbbá zab-, mandula- és kókuszital is választható lesz a kávé alapjához.
A Starbucks új irányvonalához tartoznak még a növényalapú ételeik, melyek Hongkongban, Új-Zélandon, Szingapúrban, Tajvanon és Tájföldön elérhetőek.
Olyan ételek lesznek elérhetők, mint a „Maize Impossible” szendvics, amely hat különböző feltét és majonéz kombinációja. Az „Impossible” azaz „Lehetetlen” fantázianévvel ellátott szendvics különlegessége a növényből készült kolbászhelyettesítő, emellett tojást, sajtot, hagymát, sült tököt és salátát is tartalmaz. Szingapúrban az „Impossible Wrap” megjelenését is várhatják a vásárlók, amelynek alapja vegán pástétom, valamint avokádóból, gombából, karamelizált hagymából és sajtból áll a wrap. A termékbővülés Tajvanon folytatódik, ahol a „Beyond Meat Bolognese Penne” fogást lehet majd választani. Pirított „Beyond Meat” azaz növényekből készült húspótló és fűszeres olasz paradicsomszósz áll az étel középpontjában, melyet penne tésztával tálalnak, ezenkívül karfiol és shimeji gomba is található benne. A továbbiakban is az eddig megszokott ízű és minőségű, kézzel készült alapanyagokból összeállított termékeket szolgálják fel üzleteikben.
„Reméljük, hogy ázsiai vendégkörünkben kellemes fogadtatása lesz termékeinknek, a jövőben pedig folytatni szeretnénk ezt az újonnan elkezdett irányvonalat más országokban is.”
Az Euromonitor, globális piackutató cégcsoport egyetért abban, hogy pozitív döntés követni a vásárlói trendeket. „Ázsiába betört a növényalapú ételek és italok hulláma és ez folyamatosan fejlődni fog az elkövetkezendő években, akárcsak a vásárlók érdeklődése az egészséges és környezettudatos életmód felé.” mondta a Reuters lapnak Maria Mascaraque, az Euromonitor ipari vezetője.