Ennek legfőbb oka a világméretű Covid-19 vírus okozta fertőzés, és az ezzel kapcsolatos utazási korlátozások. A John Deere is szeretne hozzájárulni, hogy a tömeges találkozások elkerülésével csökkenjen a koronavírus terjedése.
Ezzel kapcsolatban folyamatosan egyeztetnek a szervező DLG-vel. Mindezekről sajtótájékoztatón számolt be Andreas Jess, a 2. Kereskedelmi Régió marketingigazgatója. Addig is a John Deere digitális formában tartja a kapcsolatot a partnereivel, egy új marketing mixet alakítottak ki, amely több információt kínál az érdeklődőknek. Ennek középpontjában a 2021-ben induló „Smart Industrial Company” (Okos Ipari Vállalkozás) programjuk áll, amely a márkával szemben elvárt 21. századi követelmények teljesítésére (ezen belül is a precíziós gazdálkodásra és digitalizációra) fókuszál. A marketingigazgató azt is sejtetni kívánta, hogy a Covid-19 után, változások következhetnek be a hagyományos kiállítások és vásárok szervezése terén is.