
A „Vedd a hazait! Védd a hazait!” kampány újraindítását egyebek mellett az indokolta, hogy a gazdasági helyzet az utóbbi hónapokban a három évvel ezelőtti időszakhoz képest is összetettebb.
– fogalmazott Benedek Eszter. Elmondta, hogy a tavalyi év végén 16 000 ember megkérdezésével készített online kutatás eredményei alapján a vásárlók számára az árkérdés a korábbiaknál is nagyobb hangsúlyt kap, ugyanakkor egyértelműen kiderült, hogy szinte minden fogyasztó (96 százalék) számára fontos, hogy a kereskedelmi láncok polcain minél több magyar termékből tudjanak választani, vagyis nem mondanak le a hazai árukról.

- jelentette be Sallai Attila, a Naszálytej Zrt. vezérigazgatója.
Nagy Attila, az Auchan Magyarország Kft. választék és beszerzési igazgatója kiemelte, hogy az Auchan és a nonprofit szervezet közel tíz éve azon dolgoznak, hogy a védjegyekkel ellátott termékeket népszerűsítsék, kiemelve ezzel a sajátmárkás kínálatunkat is. Számukra mindig is fontos volt a hazai piac, ezt mi sem bizonyítja jobban, mint hogy üzleteikben magas a hazai termékek aránya. Továbbra is nyitottak rá, hogy aki megfelel a minőségi követelményeknek, az beszállítóvá váljon.
A Magyar Termék Nonprofit Kft. a 2023-as évre célul tűzte ki, hogy a védjegyhasználó gyártók összforgalma megközelítse, akár el is érje a 3000 milliárd forintot. Ez nem csak növekedést, hanem a tagok fokozódó pénzügyi stabilitását is jelezné, akik a védjegyhasználatban rejlő előnyöket kiaknázva a magyar gazdaság egyre beágyazottabb szereplőivé válhatnak.