0,00 HUF

Nincsenek termékek a kosárban.

2024. április 19.

Fókuszban a generációváltás és a hatékony kommunikáció!

Idén is megrendezésre kerül, immár 11. alkalommal az agrármarketing és -médianap. A mostani rendezvény is rendkívül izgalmasnak ígérkezik, hiszen szó lesz a médiapiac fejlődéséről, a generációváltás hatásairól, a fiatalok médiafogyasztási szokásairól, valamint a hatékony kommunikációs trendekről.

A Magyar Mezőgazdaság Kft. szervezésében immáron tizenegyedik alkalommal jön létre az agrármarketing és -médianap, hagyományainkhoz hűen az AGROmashEXPO – Agrárgépshow kiállítás nyitónapján.

A rendezvény legfontosabb célja, hogy a népszerű előadók tolmácsolásában bemutatott gyakorlati tapasztalatok valóban segítségére legyenek az agrárium cégvezetői és marketingszakemberei számára; hiszen az információs technológia robbanásszerű fejlődése, a változó tartalomfogyasztási trendek és az ezek hatására létrejövő új marketingkommunikációs és értékesítést támogató eszközök minden agrárpiaci szereplő életére és tevékenységére hatással vannak.

„Fókuszban a generációváltás és
a hatékony kommunikáció!” 

  • Print vagy online, vagy…?
  • Hogyan gazdálkodjak a marketingre szánt büdzsémmel?
  • Milyen eszközökkel tudom a leghatékonyabban elérni a partnereimet?
  • Melyek a legújabb trendek, és mire figyeljek oda a kampánytervezés során?
  • Mely médiaeszközöket preferálja a tartalomfogyasztó és miért?

A médianapon ezekre az alapvető kérdésekre keressük a válaszokat!

Program:

10:00 – 10:30 Regisztráció

10:30 – 10:40 Köszöntő – Sári Enikő ügyvezető igazgató, Magyar Mezőgazdaság Kft.

10:40 – 11:00 Média (r)evolúció – Horváth Roland marketingvezető, Magyar Mezőgazdaság Kft.

11:00 – 11:20 Médiafogyasztási szokások a fiatal gazdák szemével – Dr. Weisz Miklós társelnök, AGRYA – Fiatal Gazdák Magyarországi Szövetsége.

11:20 – 11:40 Generációváltás a mezőgazdaságban – egy fiatal nemesítő tapasztalatai – Rádi Feríz ügyvezető Kiskun Kutatóközpont.

11:40 – 12:00 Honnan szerzik a szakmai információkat a jövő gazdálkodói? – Dr. Mezőszentgyörgyi Dávid egyetemi docens, BCE, agrobusiness szakértő,
T-Systems Magyarország.

12:00 – 12:20 A FruitVeB kommunikációs stratégiája a változó tartalomfogyasztási szokások tükrében – Dr. Domján Erika ügyvezető igazgató, FruitVeB Magyar Zöldség-Gyümölcs Szakmaközi Szervezet és Terméktanács

12:20 – 12:40 Zárszó & együttműködési megállapodás ünnepélyes aláírása

Regisztráció

Megjelenésére okvetlenül számítunk!

A rendezvényen való részvétel ingyenes, de előzetes regisztrációhoz kötött!

Regisztráció: marketing@magyarmezogazdasag.hu

Információ: Tel: 06-1/467-0004 / 117

Forrás: magyarmezogazdasag.hu