A német Tollwasblumenmachen.de, a Pflanzenfreude.de, a Tannendiele Düsseldorf, a Fleurop és az UFA Palast Düsseldorf közös kezdeményezésével a Töltsd ki a távolságot szépséggel őszi növényértékesítési kampány részeként valósították meg a gerillaakciót: 150 Monstera, Musa, Scindapsus, Bromelia és számos mutatós virágcsokor foglalt helyet ott, ahol máskor a filmbarátok ülnek összezsúfolódva.
Egyúttal az is céljuk volt, hogy felhívják a figyelmet a szórakoztatóipar nehéz helyzetére, hiszen a társasági élet korábbi helyszínein, így a mozikban és színházakban is most üresség tátong a vírus miatt, mondta Nina Keune, a Landgard vállalati kommunikáció vezetője a kampányról. A mozilátogatók nagyon jól fogadták a meglepetést, sokan a közösségi médián keresztül köszönték meg a különleges előadást.