Az itthon még nem általános, de a járvány miatt sok helyen online megrendezett, ilyen és hasonló események közül minden tekintetben kiemelkedett a bajai vállalat bemutatója. Harsányi Zsolt tulajdonos-ügyvezető és Pintér Zsolt ügyvezető előadásait informatív slide-ok és kisfilmek, valamint a vállalat elismert, átalánydíjas szervizszolgáltatását igénybe vevő partnerekkel készített interjúk fűszerezték.
Tavasszal akadozni kezdett miatta az ellátási lánc ázsiai része, és emiatt – rövid időre ugyan, de – szinte mindegyik európai mezőgépgyártó leállt a termeléssel. Azóta helyreállt a rend, a gyárak folyamatosan termelnek, és a határidőket is tudják tartani. A járvány az Axiál ügymenetében is változtatást követelt. Azon túl, hogy munkavállalóik és vevőik egészsége védelme érdekében mindent megtettek, egy ideig szüneteltetniük kellett a kiszállítást. Ezt többek közt azzal tudták ellensúlyoztni, hogy a tervezett mennyiségen felül rendeltek alkatrészeket és új gépeket, sürgősséggel.
Mint elhangzott, ezt elsősorban a partnereiknek köszönhetik. Az ő hűségüknek köszönhetően a vállalat tavalyi forgalma elérte a 96 milliárd forintot.