0,00 HUF

Nincsenek termékek a kosárban.

2024. március 28.

Új névvel és arculattal folytatja a NetPincér

Foodpanda néven és teljesen új arculattal működik tovább szeptember végétől a NetPincér – közölte a cég.

A Foodpanda ugyanúgy a Delivery Hero csoport része, mint a NetPincér, így tulajdonosváltás nem történik, és a lényegi elemek is változatlanok maradnak. Ugyanakkor a technológiai újítások még hamarabb érkeznek majd Magyarországra, és a magyar felhasználók országokon átívelően használhatják ugyanazt a megszokott mobilalkalmazást – írja az Index.

A hazai alapítású NetPincér 1999 óta működik Magyarországon, és 2016-ban lett tagja a világszerte több mint 50 országban jelen lévő Delivery Hero vállalatcsoportnak.

A Delivery Hero szeretné egységesíteni a márkákat Európában, ennek első lépéseként a kontinensen Németország után Magyarországon is bevezeti az új Foodpanda márkát.

A Foodpandával megmarad csaknem 6000 éttermi és üzleti partner, és továbbra is együtt dolgoznak a több mint 4300 szerződött futárpartnerrel, akikkel a már most több mint két milliós rendelői bázist szolgálják ki.

Patai Zoltán, a Delivery Hero Hungary Kft. ügyvezető igazgatója elmondta:

a Foodpanda márkaernyő alatt a cég saját, ma már hét raktárból szállító élelmiszerüzlet-hálózata, a NetPincér market is átalakul, és a továbbiakban Panda Market néven működik, egyúttal erős vidéki terjeszkedésbe is fog.

A Foodpanda növekedni és terjeszkedni fog Magyarországon: több száz új munkahelyet tervezünk létesíteni, és több ezer új futárpartnernek kívánunk munkát biztosítani több milliárd forintos, már beütemezett befektetéssel – mondta az ügyvezető.

Forrás: Index