A Foodpanda ugyanúgy a Delivery Hero csoport része, mint a NetPincér, így tulajdonosváltás nem történik, és a lényegi elemek is változatlanok maradnak. Ugyanakkor a technológiai újítások még hamarabb érkeznek majd Magyarországra, és a magyar felhasználók országokon átívelően használhatják ugyanazt a megszokott mobilalkalmazást – írja az Index.
A Delivery Hero szeretné egységesíteni a márkákat Európában, ennek első lépéseként a kontinensen Németország után Magyarországon is bevezeti az új Foodpanda márkát.
A Foodpandával megmarad csaknem 6000 éttermi és üzleti partner, és továbbra is együtt dolgoznak a több mint 4300 szerződött futárpartnerrel, akikkel a már most több mint két milliós rendelői bázist szolgálják ki.
Patai Zoltán, a Delivery Hero Hungary Kft. ügyvezető igazgatója elmondta:
A Foodpanda növekedni és terjeszkedni fog Magyarországon: több száz új munkahelyet tervezünk létesíteni, és több ezer új futárpartnernek kívánunk munkát biztosítani több milliárd forintos, már beütemezett befektetéssel – mondta az ügyvezető.