0,00 HUF

Nincsenek termékek a kosárban.

2024. március 28.

James Bond lecserélte ikonikus koktélját

A Heineken egy új reklámfilmet mutatott be az új James Bond film, a Nincs idő meghalni közelgő bemutatójának alkalmából, „Worth The Wait”, (Megéri a várakozás) címmel, melynek főszereplője maga James Bond megtestesítője, Daniel Craig.

youtube://v/1GhS85GcoEg

A reklámfilmben Daniel Craig türelmesen várja az első korty jéghideg Heinekent, majd a rajongóknak címezve, (akik türelmetlenül várják a franchise következő részét) elmondja, hogy a legjobb dolgok azokhoz jutnak el, akik várni tudnak rá.

Társadalmi kísérlet

A Heineken annak érdekében, hogy tesztelje a várakozás érzése mögött rejlő igazságot, valós társadalmi kísérletet végzett, hogy bebizonyítsa: a jó dolgok valóban megérik a várakozást.

A kísérlet során 115 embernek adtak hideg Heineken vagy Heineken 0.0 sört 0-30 perc közötti időközönként, és kiderült, hogy a 20 percet várakozók voltak a legelégedettebbek, amikor megkapták italukat.

Bram Westenbrink, a Heineken márka globális vezetője elmondta: „a Heineken 1997 óta büszke partnere a James Bond-filmeknek. Így, mint minden Bond-rajongó mi is alig várjuk, hogy a Nincs idő meghalni a mozikba kerüljön. Ennek ellenére úgy gondoljuk, hogy van, amire tényleg érdemes várni, és ezt most be is bizonyíthatjuk. Legyen szó egy jéghideg sörről vagy egy akció dús közönségfilmről, a legjobb dolgok valóban azokhoz jutnak el, akik várnak.”

További megállapítások

A kísérlet során tízből négy résztvevő a sör átvételének várakozásának tulajdonította az elégedettséget. A válaszadók több mint fele (56%) egyetértett azzal, hogy jobban élvezik a dolgokat, ha egy kicsit várniuk kell rá.

A résztvevők úgy vélték, hogy 4-6 perc lenne az optimális idő, amíg várniuk kell a sörükre,

azonban a kutatás azt találta, hogy az elégedettség a 20 perces várakozási idővel rendelkező csoportban érte el a csúcsot, ami arra utal, hogy az azonnali, vagy legalábbis a gyorsabb örömforrás nem olyan kielégítő, mint azt az emberek gondolnák.

A várakozás nem biztos, hogy rossz dolog

Daria A Bakina, PhD, szociálpszichológus, az Edelman Data and Intelligence (globális, multidiszciplináris kutatási, elemzési és adattanácsadó cég)kutatási igazgatója elmondta: „ez a kutatás a szociálpszichológia területén a való világban, valós körülmények között végzett kísérletek hosszú hagyományát követi. A tanulmány eredményei azt mutatják, hogy a várakozás nem feltétlenül rossz dolog, sőt, még nagyobb az élvezet, miután le kell küzdeni egy olyan akadályt, mint a 20 perces várakozás egy frissítő, tökéletes italra.”

Forrás: esmmagazin.com