Nikos Zois hangsúlyozta, hogy az innovációt nem szűkítik le a technológiai folyamatokra, a fenntarthatósági fejlesztéseket is fontosnak tekintik. A környezet érdekében a nagyvállalatoknak is változtatniuk kell, a magyarországi Heineken ezért növelte a gyártásában a helyi termékek részesedését – tette hozzá. Példaként említette, hogy
Az új cégvezető elismeréssel szólt a magyar alkalmazottak munkájáról, és elégedetten számolt be az eddig elért fenntarthatósági eredményeikről. Korábbi közlésük szerint a Heineken csoportszintű termelése 2030-ra, a teljes értéklánc pedig 2040-re karbonsemlegessé válhat. Sört csak fenntartható módon termelt árpából, komlóból gyártanak majd, és nem fognak kibocsátani tisztítatlan szennyvizet, vagy nem újrahasznosított hulladékot.
Legutóbb augusztusban jelentettek be üzemfejlesztést 540 millió forintos költséggel, amely a tervek szerint a gyártás hatékonyságát javítja. A cég 2018-ban az Ökumenikus Segélyszervezettel a Somogy megyei Kastélyosdombón komlótermesztésbe kezdett, amihez elnyerték az Agrárminisztérium támogatását. Az ültetvény telepítésével több évtizednyi szünet után kezdődhetett el ismét a belföldi komlótermesztés.