0,00 HUF

Nincsenek termékek a kosárban.

2024. március 28.

Game On a virtuális farmokon – Építs tejüzemet és gondolj a fenntarthatóságra

A Dairy Management Inc. amerikai tejipari nagyvállalat a „Z generáció" (1995-2010 között születettek) elérése érdekében minden idők egyik legjobban eladott videojátékát, a Minecraftot használja a tejtermékek népszerűsítéséhez. Ezenkívül a társaság négy jól ismert játék influencerrel szerződött le a fenntartható tejtermeléssel kapcsolatos pozitív üzenet terjesztése érdekében.

Negyven évvel ezelőtt senki sem sejtette volna, hogy az olyan videojátékok, mint a Pac-Man, a Tetris vagy a Frogger, az egyik legjobb módszer lesz arra, hogy fiatal fogyasztókat vásárlási szokásaikban befolyásolni lehessen, pedig 2020-ban ez a helyzet és ezt a lehetőséget az olyan agrár nagyvállalatok is felismerték, mint például a Dairy Management Inc.

„Ott kell lennünk, ahol az emberek vannak” – mondja Tom Gallagher, a DMI vezérigazgatója. „És jelenleg a „Z generáció” közönsége videojátékokkal játszik.”

Mivel a „Z generáció” 90% -a vallja magáról azt, hogy rendszeresen játszik video játékokkal, a DMI négy gamer influencer – PrestonPlayz, Brianna Playz, Dang Matt Smith és MrBeast – segítségét kérte kampányukban, akik együttesen több mint 120 millió előfizetőt érnek el a YouTube-on. A promóció során minden játékos virtuálisan meglátogathat egy tejgazdaságot, hogy többet megtudjon a gazdálkodók által alkalmazott különböző fenntarthatósági gyakorlatokról. A farmlátogatás után a játékosok átveszik a tanultakat és a gyakorlatban úgy valósítják meg, hogy saját tejgazdaságot építenek a Minecraftban.

youtube://v/pVgsNojEyII

„A játékosok próbára tehetik egymás és követőik képességeit, hogy ki tudja a legjobb tejüzemet építeni, a cél az, hogy a játékosok valóban részt vegyenek abban a fenntarthatósági történetben, és megtanulják, hogy a valós gazdák milyen keményen dolgoznak azért, hogy tápláló termék kerüljön a fiatal közönség elé.”- mondta Joanna Hunter, a DMI kommunikációs ügyvezető alelnöke.

De miért nem készítenek inkább egy fenntartható tejtermelésről szóló YouTube-videót?

A DMI szerint a Z generáció közönsége gyakran ugyanolyan elkötelezetten nézi a Minecraftot játszó gamer influencerek videóit, mint amennyire a játékot játsszák. Ezért valószínűleg több időt töltenek ezen játékvideók megtekintésével, mint azt más online videókkal vagy tévéhirdetésekkel tennék.

„Tudjuk, hogy ez a nemzedék valóban törődik a fenntarthatósággal, és ismerjük a játék iránti szenvedélyüket is” – mondta Joanna Hunter.

„Tehát, amit valóban szeretnénk elérni az az, hogy összekapcsoljuk őket azzal, hogy honnan származik az étel, amit megesznek.

Ezáltal képesek vagyunk növelni bennük a tudatosságot, és elősegíthetjük a tejtermékek értékesítésének és bizalmának általános növekedését.”

Forrás: www.dairyherd.com