A fennállásának három évtizedét ünneplő Magyar Mezőgazdaság Kft. Magyarország legnagyobb agrárszaklap-kiadója. Tíz rendszeresen megjelenő lapja teljesen lefedi a mezőgazdasággal foglalkozók körét, a kistermelőktől kezdve a nagygazdaságokban döntéshozó pozícióban lévő szakemberekig, vezetőkig.
Mint Magyarország legnagyobb agrárszaklap kiadója, 10 rendszeresen megjelenő heti és havilappal és egy komoly látogatottsággal bíró hírportállal rendelkezünk. Mindent megteszünk azért, hogy kiszolgáljuk a hiteles, szakmai tájékozódásra éhes magyar gazdatársadalmat.
A digitálisan is elérhető szaklapok mellett a Magyar Mezőgazdaság márkához tartozik a jelentős látogatottsággal bíró www.magyarmezogazdasag.hu hírportál is, melyen naponta hírt adunk az agráriumban történtekről, illetve jelen vagyunk a jelentősebb közösségi médiafelületeken is, mint a Facebook, Instagram és a Linkedin.
A MagyarBrands program több mint egy évtizede díjazza a magyar vonatkozású márkák közül a legeredményesebbeket. A MagyarBrands program küldetése az elmúlt 12 év alatt sem változott: a vásárlók és az üzleti világ figyelmét ráirányítani a legsikeresebb hazai fogyasztói, üzleti vagy innovatív márkák termékeire, szolgáltatásaira.
A kezdeti törekvéseknek ma már 850 márka örülhet, a MagyarBrands 2021 program ennyi magyar márkát tart számon a legkiválóbbak között. Rendkívüli jelentőségű a MagyarBrands díjazás üzenete 2021-ben, a pandémia idején: kiemeli a hazai márkák kiváló teljesítményét, ezáltal pozitívan különbözteti meg azokat a versenytársaiktól.
A Szakmai Bizottság döntése alapján a Magyar Mezőgazdaság Kft. MAGYARBRANDS díjas, KIVÁLÓ MÁRKÁNAK számít a hazai agrármédiák között.
A MagyarBrands program kizárólag olyan magyar márkát értékel, amely Magyarországon született vagy a létrejöttében-alapításában magyarok vettek részt.
A Program kiválasztási folyamata rendkívül komplex: egy márka pénzügyi adatok többszempontú vizsgálata, valamint fogyasztók és szakértők egyöntetű értékítélete alapján részesülhet ebben az elismerésben. A díj odaítélése számszerűsíthető kritériumok alapján történik, amelyet egy önkéntes, független szakértőkből álló bizottság döntése egészít ki. Pontozás alapján három alapkategóriában születik meg végül a díjazotti lista.
Köszönjük Olvasóink és Partnereink folyamatos bizalmát!
„A pandémia – az élet oly sok területéhez hasonlóan – a vásárlói elvárásokat is alaposan módosította. Az ismertség, a kedveltség, az ár mellett egyre nagyobb hangsúlyt kapnak az olyan értékek, mint a gondoskodás, a segítség, az együttérzés és a támogatás. Ez a tendencia a hazai márkák körében is jól érzékelhető: nem csak eladni, hanem adni, segíteni is akarnak. A márkák ma már nem csak a vevőhöz, hanem az Emberhez is szólnak. Az elismerő gratuláció ezért is jár a legjobbaknak.”
Serényi János
MagyarBrands program elnöke