Azt írták, hogy a lízingtársaságok már egyenként is meghatározó szereplői a magyar piacnak, a vállalat országos hálózattal, 110 ezer ügyféllel és az újonnan kihelyezett, összesített lízingállomány alapján 20 százalékot jelentősen meghaladó piaci részesedéssel rendelkezik.
Az integrációval mindhárom tagbank fiókhálózatában elérhetővé válnak gépjármű-, eszköz, és mezőgazdaságigép-finanszírozási megoldások egyaránt.
Az Euroleasing a lízingpiac valamennyi szegmensét lefedi, még az olyan kisebb volumenű, de annál nagyobb szakértelmet kívánó területeket is, mint a hajófinanszírozás.
Az Euroleasing saját termékein kívül a Széchenyi Kártya Program, valamint az EXIM hitel- és lízingtermékeit is igényelhetik majd az ügyfelek.
Közölték: a lízingtársaságok mintegy 440 munkatársa az új, átnevezett vállalatban folytatja tevékenységét, illetve a megmaradó lízing entitásokban kezelik a kifutó portfóliókat. Ezzel párhuzamosan az új ügyletkötések és leendő ügyfelek szerződtetése döntő részben már egységesen az Euroleasing rendszerében valósul meg. A már meglévő, közel 110 ezer ügyfél szerződését a Magyar Bankholding tagbankjainak lízingtársaságai továbbra is maguk kezelik – írták.
Vály Judit, az Euroleasing vezérigazgatója a közleményben elmondta: Magyarországon még nem volt példa ilyen volumenű egyesülésre a lízingpiacon, közben jelentős átalakulások mennek végbe a kiszolgálói, gyártói körben és az értékesítési csatornákban egyaránt. Ennek a leglátványosabb eleme, hogy
A Magyar Bankholding 2020. december 15-én kezdte meg tényleges működését, miután a Magyar Nemzeti Bank engedélyének birtokában a három hitelintézet meghatározó tulajdonosai a banki részvényeiket a közös holdingtársaságba apportálták, ezzel létrehozva Magyarország második legnagyobb bankcsoportját. 2021 márciusban a Magyar Bankholding Igazgatósága és Felügyelőbizottsága elfogadta a tagbankok egyesítésére vonatkozó 5 éves stratégiáját, amely alapján a három hitelintézet fúziója 2023-ban valósulhat meg.