A vállalkozás Ausztriában, Spanyolországban, Portugáliában, a Benelux államokban, Tunéziában, Dél-Afrikában és Ecuadorban van még jelen kereskedőként és termelőként. A 35 országban forgalmazott több mint 90-féle gyümölcs és zöldség nagy része a cég saját üzemeiből származik, három földrészről.
Az idén a képregényből és rajzfilmekből ismerős gallokat, Asterixet és Obelixet hívták segítségül marketingkampányukhoz, ugyanis a mozikba is visszatér a két hős az Asterix: a varázsital titka című filmben. A német szupermarketekben éppen a film bemutatójára időzítve, március 11. és április 22. közt
A gyermekek számára nagyon fontos, hogy egészségesen táplálkozzanak, ami több zöldség és gyümölcs fogyasztását jelenti, hangsúlyozza az akcióról Nuria Pizán, a SanLucar kreatív vezetője.
Színes kijelzők, receptekkel teli polcok és poszterek hívogatják majd a vásárlókat. Erről az extra édes akcióról külön honlapon tájékozódhatnak a német vásárlók.
Már volt hasonló akciója a cégnek a múltban: akkor Maja, a méhecske, Paddington medve, illetve Grinch volt a főszereplő.
Most a legnagyobb dobás egy új smoothie bevezetése lesz.