0,00 HUF

Nincsenek termékek a kosárban.

2024. április 16.

Asterix és Obelix serkenti a gyümölcsfogyasztást

Németországban indított a gyermekek gyümölcsfogyasztását élénkítő kampányt a SanLucar gyümölcsforgalmazó cég, amihez a hamarosan a mozikba kerülő rajzfilm hőseit hívta segítségül. A kampányban egy új smoothie bevezetésére is sor kerül.

A vállalkozás Ausztriában, Spanyolországban, Portugáliában, a Benelux államokban, Tunéziában, Dél-Afrikában és Ecuadorban van még jelen kereskedőként és termelőként. A 35 országban forgalmazott több mint 90-féle gyümölcs és zöldség nagy része a cég saját üzemeiből származik, három földrészről.

Az idén a képregényből és rajzfilmekből ismerős gallokat, Asterixet és Obelixet hívták segítségül marketingkampányukhoz, ugyanis a mozikba is visszatér a két hős az Asterix: a varázsital titka című filmben. A német szupermarketekben éppen a film bemutatójára időzítve, március 11. és április 22. közt

a két gall hős képe szerepel majd a banánon, ananászon és szamócán, valamint a különleges smoothie-kon.

A gyermekek számára nagyon fontos, hogy egészségesen táplálkozzanak, ami több zöldség és gyümölcs fogyasztását jelenti, hangsúlyozza az akcióról Nuria Pizán, a SanLucar kreatív vezetője.

Színes kijelzők, receptekkel teli polcok és poszterek hívogatják majd a vásárlókat. Erről az extra édes akcióról külön honlapon tájékozódhatnak a német vásárlók.

Már volt hasonló akciója a cégnek a múltban: akkor Maja, a méhecske, Paddington medve, illetve Grinch volt a főszereplő.

Most a legnagyobb dobás egy új smoothie bevezetése lesz.

Asterix és Obelix annyira szeretik a varázsitalukat, hogy összeállítottak egy új italt a SanLucarnál is.
Forrás: magyarmezogazdasag.hu/SanLucar