Az év egyik legnagyobb üzleti és pénzügyi konferenciájának 2018. november 8-án a budavári Hilton Budapest adott otthont.
A KITE Zrt. kockázatkezelési csapata itt kapta meg az Év Credit Management Csapata díjat a Credit Management Szövetség elnökségéből és a szakmai partnerek vezetőiből álló zsűri döntése alapján.
A kitűntetéssel a KITÉ-ben zajló folyamatosan magas színvonalú munkát és a kiváló eredményeket ismerték el.
A díjat a cég küldöttsége Josep Busuttiltól, az Európai Credit Management Szövetség (FECMA) elnökétől, Merész Istvántól, az Euler Hermes vezetőjétől, valamint Szentirmay Pétertől, a Magyar Credit Management Szövetség elnökétől vehette át.
Idén is nagyon sok értékes pályázat és jelölés érkezett a díjra, amit a bankárokból, gazdasági újságírókból, valamint pénzügyi és vállalati szakemberekből álló szakmai zsűri tekintett át. A verseny rendkívül szoros volt, ugyanakkor a KITE Zrt. által beküldött szakmai anyag kiemelkedett a mezőnyből, ami kiérdemelte a zsűri egyöntetű elismerését. Ezt a díjat idén hét kiemelkedő teljesítményt nyújtó pénzügyi vezető vehette át.
A „CFO of the Year” Európa számos országában már régóta széles körben elismert pénzügyszakmai díj, amit a vállalati szféra legkiemelkedőbb pénzügyi, gazdasági vezetői részére alapítottak.
Díjeső a kite.hu-ra
Megszülettek az eredmények az idei ’Az Év Honlapja’ versenyen. 2018. november 14-én a Marketing Summit Hungary első estéjén, ünnepélyes keretek között adták át az elismeréseket. A KITE Zrt. megújult honlapja a kereskedelem és agrárkategóriában is különdíjas lett.
Elsődleges célkitűzésük az volt, hogy a KITE márkát erősítsék az oldalon keresztül, szemléltessék a KITE Zrt. szerteágazó, a szántóföldi és kertészeti növénytermesztésre és parkápoló tevékenységre és szolgáltatásokra egyaránt kiterjedő, teljeskörű munkásságát. További célként fogalmazódott meg a KITE szakértői szerepének erősítése, valamint az értékesítés támogatása.
Az új honlap 2018. augusztusában indult útjára, számos kolléga közös munkájának eredményeként a Kreatív Vonalak ügynökség koprodukciójában.
Részletek Az Év Honlapja team értékeléséből:
„Nagyon fontos, hogy a megújult honlappal a fiatal gazdák számára is közvetítik a cég korszerű, modern hozzáállását és azokat az értékeket, amiktől vonzó választás lehet a számukra ez az agrárcég. Vállalásuk sikerült is, a honlap a jó technológiai teljesítmény mellett igen gazdag tartalommal jelentkezik.”
„A mezőgazdasági cégekre hajlamosak sokan azt gondolni, hogy csak elmaradott internetes megjelenéssel rendelkezhetnek. Ennek szöges ellentéte a KITE Zrt. megújult oldala, ami vizuálisan is igényes, gazdag tartalmát pedig bármelyik iparágban működő cég megirigyelhetné.”
17. alkalommal került megrendezésre az online marketing-kommunikációs szakma legrangosabb hazai eseménye,
‘Az Év Honlapja’ pályázat. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által szervezett versenyre összesen 200 nevezés érkezett, melyből 57 díjazottat választott ki a szakmai zsűri.
A díjakat Tonk Emil, a Magyar Marketing Szövetség alelnöke és Varga István László, a pályázat alapítója adta át. Az eseménynek Magyar Marketing Szövetség konferenciája, a Marketing Summit Hungary adott otthont.