A növényeknek nagyon sok mindent köszönhetünk. Három évvel ezelőtt reklámkampányt indítottak, amelynek célja a növények közegészségügyi jelentőségének hangsúlyozása mellett a dísznövény kereskedelem élénkítése. Szeptember elején újra elindul a „Köszönöm, növények! ” mottóval fémjelzett nemzetközi kampány. A nagy sikerű fogyasztói kampányt Németországban, Franciaországban, Nagy-Britanniában és Hollandiában hirdették meg.
Mindezt elegendő csupán egy kis vízzel és egy kis törődéssel meghálálni a növényeknek.
A növények segítenek a kapcsolatteremtésben, segítenek kötődni valamihez, vagy valakihez. Ennek a jelentősége az utóbbi hónapokban- mindenek előtt a karantén ideje alatt – különösen felértékelődött, nagyon sokan vágytak erre az érzésre a sok bizonytalanság közepette.
A kampányt, a piackutatási felmérések szerint 2019-ben a célcsoport a maximális 10 pontból 8-ra értékelte.
Ez 2% -os növekedést jelent 2018-hoz képest, de idén ennél lényegesen nagyobb javulást várnak a szakemberek. A kampány szervezői jelenleg intenzíven dolgoznak a PR-terveken, az internetes tartalom, a reklámanyagok és sajtóanyagok tervezésén.