0,00 HUF

Nincsenek termékek a kosárban.

2024. március 29.

Támogatja az Európai Unió a virágkereskedelmet

Hat európai szakmai szervezet közösen nyert támogatást az Európai Uniótól agy új reklámkampányhoz, amelynek a célja a virágok és dísznövények értékesítésének elősegítése.

Dísznövénytermesztők és marketing szakemberek 2021-ben az egész Európai Unióra kiterjedő reklámkampánnyal szeretnék növelni az virág eladásokat.

A Covid-19 válságnak az európai mezőgazdasági ágazatra gyakorolt ​​hatása miatt az Európai Unió 10 millió eurós sürgősségi alapot hozott létre olyan intézkedések finanszírozására, amelyek elősegítik a normál piaci viszonyok helyreállítását 2021-ben.

Az Union Fleurs (a nemzetközi virág- és növénynagykereskedők ernyőszervezete) és a VBN (Holland Virágtőzsdék Szövetsége) intenzív lobbizásának köszönhetően, a dísznövény kertészeti ágazatot az öt mezőgazdasági ágazat közé sorolták, amelyek támogatást kapnak a sürgősségi alapból. 

A mintegy 85 százalékos uniós finanszírozással együtt a tervezett kampány teljes költségvetése eléri az 1,9 millió eurót, ezt az összeget Franciaország, Németország, Ausztria, Belgium, Bulgária és Dánia szakmai szervezetei  virágok és növények vásárlására ösztönző hirdetési kampányokra fordíthatják. 

Dennis van der Lubbe a Holland Virágiroda ügyvezető igazgatója köszönetet mondott minden partnernek, aki hozzájárult a pályázati eljárás sikeréhez, és nagy várakozással tekintenek a kampány indulása elé, amelynek célja, hogy az európai fogyasztókat 2021-ben több virág és növény vásárlására ösztönözzék. Mint mondta, büszkék arra, hogy a kampánnyal hozzájárulhatnak az európai kertészeti ágazat fellendüléséhez. 

Forrás: www.blumenbuero.de